Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Even een AAAARGH momentje. Want dingen gaan soms niet zoals je dat wilt.
Vanavond was @BlackDiesel met z'n black dieseltje hier voor CC via een MFSW. op een Polo 6C.

Door een inschattingsfoutje van mijn kant had ik gedacht dat hij een andere BCM had in zijn 6C dan wat ik in gedachten had (en hoopte).
Dus die had een BCM die niet geschikt was voor een MFSW (hij had een 6C0937087D en je hebt een ...089 nodig).
Gelukkig stond hij open voor een oplossing van het vervangen van een BCM (ca 65 euro voor de BCM + inleren).
Dus we hebben alsnog het MFSW ingebouwd en dat zag er allemaal wel goed uit verder.

Hopelijk kan hij het eind van de maand bij @Rainesh terecht zodat daar de nieuwe 6C BCM ingeleerd kan worden.
Het was in ieder geval leuk om hem te ontmoeten en ik hoop dat het goed afloopt. Maar ik baal wel even dat het niet in 1x goed ging.
In ieder geval weer wat van geleerd en gelukkig ging hij wel tevreden naar huis toe. En het was heel gezellig :) op 1,5 meter uiteraard.
 
Even een AAAARGH momentje. Want dingen gaan soms niet zoals je dat wilt.
Vanavond was @BlackDiesel met z'n black dieseltje hier voor CC via een MFSW. op een Polo 6C.

Door een inschattingsfoutje van mijn kant had ik gedacht dat hij een andere BCM had in zijn 6C dan wat ik in gedachten had (en hoopte).
Dus die had een BCM die niet geschikt was voor een MFSW (hij had een 6C0937087D en je hebt een ...089 nodig).
Gelukkig stond hij open voor een oplossing van het vervangen van een BCM (ca 65 euro voor de BCM + inleren).
Dus we hebben alsnog het MFSW ingebouwd en dat zag er allemaal wel goed uit verder.

Hopelijk kan hij het eind van de maand bij @Rainesh terecht zodat daar de nieuwe 6C BCM ingeleerd kan worden.
Het was in ieder geval leuk om hem te ontmoeten en ik hoop dat het goed afloopt. Maar ik baal wel even dat het niet in 1x goed ging.
In ieder geval weer wat van geleerd en gelukkig ging hij wel tevreden naar huis toe. En het was heel gezellig :) op 1,5 meter uiteraard.
Helaas pindakaas, we gaan t oplossen. Bedankt man (y)
 
Polo  6c  Verkocht 
Afgelopen weekend een weekendje Nürburgring.

Gigantisch druk op de baan, dus dat baanrijden overgeslagen. Wel Pablo lekker verwend met een paar tankjes 102 en lekker wezen spelen op een hoop bochten wegen om de ring heen.

Was al weer een lange tijd terug dat ik er eens flink mee ben wezen sturen, maar wat een top Wagen is het ook.. Elke keer weer verbaasd :)
(kan ik mooi rustig doorsparen voor de M2 haha.)

20200912_222858.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Was een beetje aan het rondkijken.
Kom ik een blauwe polo tegen met de grill in kleur. Nog niet eerder gezien. Lijkt wat op de Up! Wat vinden wij ervan?

$_3.jpg

Ken iemand die hetzelfde heeft gedaan, maar dan een Polo in de kleur oranje.
Zal het zelf lekker op zwart houden of gewoon andere grill in doen.
Ieder zo zijn ding!
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Oepsiee problemen vanmorgen tijdens het rijden,
Bij het optrekken vanuit stilstand geen vermogen meer, diverse lampjes aan en onregelmatig lopen van de motor.
Motor uit gezet en opnieuw gestart weer 4 cilinders.
Met optrekken weer 3 cilinders...
Uitgelezen en cilinder 4 ontstekings fout.
Ik denk dat de bobine kapot of een bougie.
Kabels zijn vorig jaar vervangen dus dat lijkt me uitgesloten.
Straks maar eens even kijken:(
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Allison6R en Juno Leloup
Gisterennacht heeft iemand geprobeerd me koplampen mee te nemen. Gelukkig heeft een oplettende voorbijganger ze weggejaagd. Wat een prutsers..Untitled.png
Hoe doen ze dit, stond je kap open? Hoorde dat ze er gewoon hard aan trekken. Wil de mijne nog goed vastzetten, just in case...
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Oepsiee problemen vanmorgen tijdens het rijden,
Bij het optrekken vanuit stilstand geen vermogen meer, diverse lampjes aan en onregelmatig lopen van de motor.
Motor uit gezet en opnieuw gestart weer 4 cilinders.
Met optrekken weer 3 cilinders...
Uitgelezen en cilinder 4 ontstekings fout.
Ik denk dat de bobine kapot of een bougie.
Kabels zijn vorig jaar vervangen dus dat lijkt me uitgesloten.
Straks maar eens even kijken:(

Bougie cilinder 4 was kapot.
Deze zat ook echt bizar vast... lekker gedaan door het bedrijf waar ik hem gekocht heb.:(
Zelf had ik 2jaar geleden de bougie kabels al vervangen(preventief)
Tot mijn verbazing bleef bij 3 van de 4 bougies Kabels het binnenwerk zitten, ik trok dus 3 kabels kapot.
Gelukkig had ik mijn oude nog liggen dus deze gemonteerd en hij liep weer zoals het hoorde.
Helaas zag ik wel corrosie in de bobine, dus deze toch maar ook vervangen.(toch lullig als dit het volgende probleem word)

Kortom dik 200€ Lichter....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!