Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik heb dus sinds kort mobiel betalen (met m'n smartphone, ja ik loop achter) en ik kwam er vandaag achter dat je het ook kan gebruiken bij het tanken. Wat een uitkomst zeg!
Overal waar je contactloos kan betalen, kan je met je telefoon betalen. Ideaal. Ik heb laatst zelfs een nieuwe tv zo afgetikt met m’n horloge. Af en toe gaat het iets te makkelijk om geld uit te geven
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
  • Haha
Waarderingen: Megalo_
Overal waar je contactloos kan betalen, kan je met je telefoon betalen. Ideaal. Ik heb laatst zelfs een nieuwe tv zo afgetikt met m’n horloge. Af en toe gaat het iets te makkelijk om geld uit te geven
Ik heb het ook op mijn horloge, vaak nieuwsgierige reacties als mijn horloge niet zichtbaar is en ik gewoon mijn pols ertegen aan houd. Kreeg gisteren nog een reactie dat ik in 2050 leefde
 
Volkswagen  X  X 
Overal waar je contactloos kan betalen, kan je met je telefoon betalen.
Neen dus. Ligt er aan bij welke bank je zit en welke telefoon je hebt. Ik zit bij de ABN en heb een Android telefoon. Ik kon het vroeger wel maar dikt hebben ze stop gezet. Kan nu alleen nog met iOS. :mad:
Heb ook een Samsung Gear S3 en kan daarmee ook niet betalen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik heb en rcd 300 besteld en een kapje voor mij vw polo 2016 alleen dat zijn andere kabels heb ik gehoord wat moet ik hebben dat het wel werkt en waar kan ik dat halen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Als ik de foto zo zie dan denk ik; "ja daar moet een Maxton lip op"
Maar aan de andere kant.. ons ben zuunig , en een stuk plastic van 250 euro is toch een hoop.

En ik heb gehoord uit bronnen dat ze eraf vliegen met 200kmu kuch @Steve AW R-Line

20200801_212011-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Als ik de foto zo zie dan denk ik; "ja daar moet een Maxton lip op"
Maar aan de andere kant.. ons ben zuunig , en een stuk plastic van 250 euro is toch een hoop.

En ik heb gehoord uit bronnen dat ze eraf vliegen met 200kmu kuch @Steve AW R-Line

20200801_212011-2.jpg
Neejoh, bouten met ringen en wat niet! Mijn zit goed vast, niet met die onzin die je erbij geleverd krijgt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Als ik de foto zo zie dan denk ik; "ja daar moet een Maxton lip op"
Maar aan de andere kant.. ons ben zuunig , en een stuk plastic van 250 euro is toch een hoop.

En ik heb gehoord uit bronnen dat ze eraf vliegen met 200kmu kuch @Steve AW R-Line

20200801_212011-2.jpg
Neejoh, bouten met ringen en wat niet! Mijn zit goed vast, niet met die onzin die je erbij geleverd krijgt.
@capszz Ik denk dat Jay gelijk heeft. Ik had mijne met de standaard mee geleverde schroeven gemonteerd. Als je deze vervangt voor boutjes en moertjes met ringetjes ertussen dan is het onmogelijk dat hij wordt los gerukt door wind tijdens hoge snelheden. Dan zou het materiaal het eerder moeten begeven en daar geloof ik niet zo in!

Maar een lip zou hem echt heel dik staan! Ik ben voor. (l)
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Geweldig
Waarderingen: capszz
@capszz Ik denk dat Jay gelijk heeft. Ik had mijne met de standaard mee geleverde schroeven gemonteerd. Als je deze vervangt voor boutjes en moertjes met ringetjes ertussen dan is het onmogelijk dat hij wordt los gerukt door wind tijdens hoge snelheden. Dan zou het materiaal het eerder moeten begeven en daar geloof ik niet zo in!

Maar een lip zou hem echt heel dik staan! Ik ben voor. (l)
het is wel heeel tof. Maar , 250 voor een lip, vind ik toch wel echt een boel :(
Met name omdat ik t volledige huis nog moet laten schilderen :mad:
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!