Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik zou ook wel eens op de bank willen met Pablooo
tree-fiddy-5be635.jpg
 
Ik haat mijn buren! Ik woon in een appartementencomplex en parkeer op een afgesloten parking. Maar sommige mensen kunnen gewoon niet subtiel hun deuren openen. Voor de zoveelste x een beschadiging!!

Veel van die complexen hebben vaste parkeerplekken, is dat bij jou ook zo? Weet je in ieder geval wie er naast je staat en kan je diegene erop aanspreken.
 
Ik haat mijn buren! Ik woon in een appartementencomplex en parkeer op een afgesloten parking. Maar sommige mensen kunnen gewoon niet subtiel hun deuren openen. Voor de zoveelste x een beschadiging!!
Alfa van de vriendin ook hele mooi deuk in achterdeur.. Gereserveerde plaatsen maar af en toe gaat er toch bezoek op parkeren die er niet op moet staan en tja als ze weg zijn... Ik heb een garage voor mijn wagen gelukkig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Ik heb dus sinds kort mobiel betalen (met m'n smartphone, ja ik loop achter) en ik kwam er vandaag achter dat je het ook kan gebruiken bij het tanken. Wat een uitkomst zeg!
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!