Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Begin te snappen waarom mijn pa afraadde een gti te kopen met 2 ton op de teller. Net een geldput. Eerst apk (twee pogingen), remblokken achter, olie. Thermostaat verrot. Lampje remblokken voor ging aan, maar gelukkig alleen draadje los. Nu spruitstuk/koppakking lek. Dacht wat te hebben aan de koppeling, valt gelukkig mee. 24 juli aan de slag met uitlaat, dan is het wel weer leuk geweest.

Maar als je dan iemand zoek rijdt bij het stoplicht of iemand in het stof achter laat die zit te dringen is het alles toch waard.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Schil, Mikie en Jay511
Bestel je twee knopjes voor de stoelverwarming bij een bedrijf, vermeld je duidelijk van he. Ik wil deze linker hebben maar ook een rechter van hetzelfde type (6r). Deed ik vandaag het pakketje open, en raad eens! Jawel, ik kreeg twee linkse knopjes te zien. Helemaal top.. :(:confused:772F4339-4FCA-4F18-8E08-8653C2A9C142.jpeg
Zo he, ff een mailtje gestuurd naar het bedrijf dat ik graag op hun kosten een rechter knop opgestuurd krijg, en ja hoor weer niet goed haahahahah :tearsofjoy: Ze hebben meer dan alleen twee linkerhanden @joosspekloos3BDC71B9-E7D0-4E5B-9DCD-12FED0A05979.jpeg
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!