Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Meestal is dit om de boel te sussen. Tis niets persoonlijks tegen jou @Franklin Polo6R

Vaak wordt er niets meer over gezegd om een nieuwe discussie te voorkomen. Anders krijg je zo'n wellus nietus situatie.

Het topic was op zich prima, alleen werdt het snel moddergooien doordat 1 persoon het niet kon hebben.

Gewoon laten gaan, tis nog kerst, gebruik je energie om deze dag met je (schoon)familie te overleven :rolleyes:
 
Terug van een maand vakantie :) auto stond ook zo lang bij Schiphol lang parkeren. Ik had gelezen dat de accu dan leeg kan raken, i.v.m. draadloze autosleutels die constant gebruikt worden en de auto telkens gaat kijken of het zijn signaal is. Had van te voren nog een gratis accu check van de ANWB gedaan, de originele accu van 8 jaar terug zat er nog in maar was goed geladen. En gelukkig bij terugkomst startte de auto gewoon alsof het niets was. Helemaal mooi dus Big Grin
 
Ik heb geen flauw idee, maar bij mijn Golf zit die alleen onder de bijrijder stoel (ook al lijkt hij onder de bestuurder stoel ook te zitten). Weet je zeker dat er ook een onder de bestuurder stoel zit?
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!