Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Hehehe. Met me lelijke stale velgen. Zag jou niet! Waar? Jammer dat je ze zo zacht vind branden :( :(
Je stond de wachten bij het stoplicht. Rechts van bevind zich de supermarkt. Je zat of met je radio te klooien of een beetje rechts van je uit te staren haha.
In vergelijking met mijn DRL leds vind ik je U's heel zacht branden ja.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Je stond de wachten bij het stoplicht. Rechts van bevind zich de supermarkt. Je zat of met je radio te klooien of een beetje rechts van je uit te staren haha.
In vergelijking met mijn DRL leds vind ik je U's heel zacht branden ja.
sjonge jonge had wel verwacht dat je even naar me toe zou rennen of foto's zou maken van me mooie wagen Stick Out Tongue haha geintje
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
sjonge jonge had wel verwacht dat je even naar me toe zou rennen of foto's zou maken van me mooie wagen Stick Out Tongue haha geintje
Ik had niet verwacht je te spotten haha, reed gewoon met de stroming mee, keek een beetje wat er voor het stoplicht stond te wachten.
Ging zo van: Hey nogal zwarte Polo, hey die koplampen, oh da's Laszlo!
Had je te laat gespot anders zat ik wel te seinen als een gek en had je mij misschien nog gezien, idk :tearsofjoy:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Ik had niet verwacht je te spotten haha, reed gewoon met de stroming mee, keek een beetje wat er voor het stoplicht stond te wachten.
Ging zo van: Hey nogal zwarte Polo, hey die koplampen, oh da's Laszlo!
Had je te laat gespot anders zat ik wel te seinen als een gek en had je mij misschien nog gezien, idk :tearsofjoy:
Hahaha very nice dan was ik sws even naar je toe gereden wil je wagen ook wel zien! Moet maar wachten tot de meeting dan Stick Out Tongue toch tof Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Hallo post even foto mijn witte paard
Ik heb even een vraagje,
beschik over de 1.4 twincharge blok bekend op kwaal blokjes want van mij lust nog wel wat olie
Nu vraag ik me af of de motorblok van de 6c 1.8t zo in de 6r past met kabelboom en dsg en werkend te krijgen is iemand een idee

1177A44F-45E3-4AD6-958C-79384A163CD1.jpeg
 
Volkswagen  6R  1.4 tsi 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Str
Hallo post even foto mijn witte paard
Ik heb even een vraagje,
beschik over de 1.4 twincharge blok bekend op kwaal blokjes want van mij lust nog wel wat olie
Nu vraag ik me af of de motorblok van de 6c 1.8t zo in de 6r past met kabelboom en dsg en werkend te krijgen is iemand een idee

1177A44F-45E3-4AD6-958C-79384A163CD1.jpeg
Strijder

De swap die elke 1.4 rijder wilt haha
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!