Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Wanneer je er achter komt dat je voor het verwisselen van je remschijven en blokken voor geen speciaal gereedschap nodig hebt omdat je "terugduw" gereedschap alleen bij je achter remmen gebruikt. En ik maar wachten tot ik een keer bij de dhz garage terecht kan. Na het gevonden hebben van de howto ga ik dit dus komende week mooi zelf doen. Ook meteen gecheckt of ik indicators heb maar die heb ik niet dus blokken zijn besteld en gelijk een nieuwe set Bosch ruitenwissers want ze trokken strepen niet normaal. Goedkope rommel zat er op. Vorige eigenaar hechtte niet zoveel waarde aan kwaliteit merk ik met veel dingen Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
6R bij mij op het werk. Static verlaagd op dikke hoogglans zwarte Audi velgen en een leuk carbon lipje op de dakspoiler.
Geloof niet dat deze van iemand van hier is, maar wel mooi wagentje!

20181005_174112.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Arrghh... toen straks vlakbij een stoeprand geparkeerd, zodat bestuurder van auto naast mij makkelijk kan instappen.
Rijd ik weg, draai ik te snel in... nu stoeprand schade.. :( "schaaf wond" op de rand

Straks even foto maken en naar develgendokter mailen, voor koste reparatie. Ze zitten in Uden, niet zo ver van Eindhoven.

En anders heb ik voor 135,- een nieuwe. (replica)
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
De link

https://www.om.nl/onderwerpen/boete...21957,21912#beslissingpad22219220732195721912

Regelgeving:

Mag ik een sticker plakken op de kentekenplaat?

U mag geen sticker(s) op de kentekenplaat plakken, omdat er volgens de regelgeving geen wijzigingen mogen worden aangebracht aan of op de kentekenplaat. De politie kan hiervoor een bekeuring uitschrijven.

Het plakken van stickers op Nederlandse kentekenplaten is volgens de Wegenverkeerswet 1994 verboden.

De geldende boetes voor verkeersovertredingen vindt u in de Boetebase van het Openbaar Ministerie (OM). De overtredingen zijn ingedeeld per categorie. Als u kiest voor een bepaalde categorie, voert het programma u stap voor stap naar het uiteindelijke boetebedrag.
 
De polo zal het nieuwe seizoen wat vaker stil gaan staan na aanschaf van mijn (bijna)nieuwe KTM! 510 km op de teller weliswaar haha
b23dc8cd73c655048bc086aae4aff670.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: VM407 en Laszlo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!