Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Heb het zelfde.. Als ik rem word het erger. Heb nog niks geprobeerd qua wielen voor naar achter of balanceren of uitlijnen maar t is wel kut ja.
hier nog een. vorrige week inspectie gehad. morgen als het goed is word het verholpen! nieuwe blokken, schijven, draagarmen. voorwielen balanceren en uitlijnen... dus dan hopelijk weg.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Poeh.. hou ons op de hoogte inderdaad.
Nieuwe blokken en schijven zijn er recentelijk op gezet. Ik weet alleen niet of de vorige eigenaar deze wel "ingeremd" heeft..... kun je dit makkelijk zelf checken?
Hoe duur zijn draagarmen? Balanceren is 2 tientjes dat valt mee. Uitlijnen is echter iets van 60/70 euro toch?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Dat zal een beste rekening worden denk ik.
Hoe weten ze zo zeker dat het daar aan ligt?
Hou ons op de hoogte.:mrgreen:
Diagnose laten stellen bij de persoon die me auto in nederland onderhanden neemt.
schijven remblokken en draagamren compleet met vuzee. was ik 190 euro kwijt. (haal me spullen altijd zelf) uitlijnen 50 en balaceren 7.50 per velg. afspraak voor de montage 75 euro. dus ja ben zeker weer goede 300 lichter.. .maar ja. maar morgen einde van de dag is ie klaar dus kan ik m ophalen. dus horen morgen van me of het geholpen heeft.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Poeh.. hou ons op de hoogte inderdaad.
Nieuwe blokken en schijven zijn er recentelijk op gezet. Ik weet alleen niet of de vorige eigenaar deze wel "ingeremd" heeft..... kun je dit makkelijk zelf checken?
Hoe duur zijn draagarmen? Balanceren is 2 tientjes dat valt mee. Uitlijnen is echter iets van 60/70 euro toch?
draagarmen 45 euro perstuk... kan ook nieuwe rubbers kopen maar dan heb je weer arbeids kosten. dus wat is verstandig. uitlijnen 50. balanceren 7.50 per velg
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
draagarmen 45 euro perstuk... kan ook nieuwe rubbers kopen maar dan heb je weer arbeids kosten. dus wat is verstandig. uitlijnen 50. balanceren 7.50 per velg
Voor de liefhebbers van gisteren..... reparatie van de schijven en draagarmen uitgevoerd. geen trillingen meer bij 90-120km. geen trillingen meer tijdens het remmen. dus het probleem is opgelost!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Vandaag een dagtripje gemaakt naar Limburg. Onderweg veel polos tegen gekomen :) vraag me.altijd af of er toevallig iemand bij zit van het forum haha ;) onderweg kwam echt een dikke golf r line voorbij. Leek heel erg op een lid van dit forum. Zelfde kleur zelfde uitvoering zelfde accessoires etc. Nam de afslag naar Sittard.

Op de terug weg vanavond 3 polos tegen gekomen en op een gegeven moment reden we gewoon samen haha. Altijd leuk. :)




Mypolo stickers laten maken hehe kleine subtiel op de achter ruit ofzo
 
Volkswagen  Polo  1.2 highline "team" 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Voor de liefhebbers van gisteren..... reparatie van de schijven en draagarmen uitgevoerd. geen trillingen meer bij 90-120km. geen trillingen meer tijdens het remmen. dus het probleem is opgelost!
Oke mooi om te horen dat het bij jou is opgelost!:)
Hoe wist die monteur van jou eigenlijk zo zeker dat het aan de draag armen kon liggen?
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!