Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Verzekeringswerk neem ik aan?
Ik zie er geen 3250 euro van af. Beter een nieuwe bumper spuitklaar bij VW halen en kentekenlampjes.

Uiteraard verzekeringswerk! Van achter aangereden

Ze hebben wat staalwerk moeten zetten en achterkleprand uitdeuken tevens ging de klep niet meer dicht omdat de balken ontzet waren


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Versnellingsbak gedemonteerd en minder aangename verasssing tegengekomen. 2x extra 'verluchting'. Gekend issue blijkbaar bij de 2.0tdi motoren als ik goegelnmag geloven. Toch zonde voor een auto met 95k km. Was dit weekend in panne gevallen, geen versnellingen meer. Hebben ze waar ik in panne stond er ook nog een bluts in de vleugel gemaakt.
5ab7acd04ee289578540b987fcabcce0.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Na anderhalve week een leen auto van schade bedrijf gereden te hebben ( fiat 500 ) wel te verstaan is de fiat vandaag weer omgeruild voor mijn polo die een aardige klap heeft moeten weerstaan...

€3250 euro kosten de schade wel te verstaan
Maar ik stoor mij niet ik heb een gloednieuwe bumper :)

Even de voor en na foto’s voor het idee

6890a75cd0248ab3b8d48364f99c9165.jpg
38e82875d9b6ae82ac0d374a9e4d7c8d.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gosie mijne heel die plaat is naar binnen geschoven. Fijn dat je bumper weer goed is.
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: IbifaHo
goede dag ben nieuwe op dit vorm, heb zelf een polo 6r 1.4 2010 fsi, wil nu zelf de gele binnen verlichting vervangen. met led,
Maar hoor dat dit niet zomaar kan vanwegen het canus systeem? iemand hier ervaring mee?

en waar koop ik deze lichtjes.
 
Volkslagen  Polo  1.4 fsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!