Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Vanochtend iemand achterop geklapt die niet oplette en met andere dingen bezig was dan met autorijden...

Heeft er iemand een r line bumper voor mij ? [emoji15]

72b1592d0dff166208bfaffabee2a76d.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Vanochtend iemand achterop geklapt die niet oplette en met andere dingen bezig was dan met autorijden...

Heeft er iemand een r line bumper voor mij ? [emoji15]

72b1592d0dff166208bfaffabee2a76d.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gewoon een achterbumper bij de dealer halen en zelf laten spuiten bij een spuiterij. zelf monteren. ben je net zoveel kwijt.
en je hebt geen gebruikers schade.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Kijk wel even wat de verzekering doet tegenpartij moet uiteraard vergoeden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Pas geleden hetzelfde gehad, bij de schade afdeling van de vw zei de medewerker daar toen ik vroeg of ik ook een andere type bumper met bijleg van mij erop kon hebben, dat de verzekering alleen dezelfde bumper vergoed en controleert of deze er ook echt op is gegaan.
 
Obd stekker even uit het dashboard klikken en een abus u slotje om de stekker tussen de draden door op slot zetten.



Of een meer permanente oplossing. Een knopje extra plaatsen op de goede draad. Of een maak relais achter bv stoelverwarmingknop. Zodat de passagiers stoelverwarming aan moet staan voordat de obd uit te lezen is.


3de oplossing... 50000v 5amper op een net obd stekker zetten en die plaatsen.... Kijken hoelang de USB poort van de uitlees pc het kan houden.(waardes zijn voorbeeld. Ben geen elektro monteur)
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!