Het grote 'Gooi het eruit' topic!

gewoon zeggen 'yoo ik kom voor de nieuwe starter' en dan gewoon je OBD stekker loshalen ofzo. of ze gewoon expliciet verbieden de software te updaten.
Vriend heeft het voorgehad, expliciet gezegd van niet aan te passen en heeft een of ander document ondertekend. Uiteindelijk hadden ze het toch gedaan. 'Oei sorry ja geen idee hoe het komt, maarja we kunnen het niet terug draaien dus daaag. ' was hun uitleg.
 
Licht deukje in mijn voorspatbord. Komt door voetballende kinderen. Gelukkig hoorde de buurvrouw de knal.
Kom buiten en zag dat mijn knipperlichtje in het spatbord eruit hing en een klein deukje.
Kind aangesproken en hij gaf het ook meteen toe. Kind meegenomen naar zijn ouders en die moeder was heel netjes.
Wordt gerepareerd d.m.v. uitdeuken zonder spuiten en het wordt buiten de verzekering om geregeld.
Kind is niet blij want die mag het terugbetalen aan moeders.
Gebeurt waarschijnlijk bij Carglass, moeder heeft daar een vriendin werken dus zal wel korting kunnen krijgen.
Mij maakt het niet uit hoe het geregeld wordt, als de deuk er maar uit is. Knipperlicht kon ik gelukkig gewoon terug klikken.

Kinderen hebben gelijk op hun flikker gekregen dat ze hier nooit meer mochten voetballen.
Ben toch heel blij met mijn buurvrouw. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Bloody9angel
Licht deukje in mijn voorspatbord. Komt door voetballende kinderen. Gelukkig hoorde de buurvrouw de knal.
Kom buiten en zag dat mijn knipperlichtje in het spatbord eruit hing en een klein deukje.
Kind aangesproken en hij gaf het ook meteen toe. Kind meegenomen naar zijn ouders en die moeder was heel netjes.
Wordt gerepareerd d.m.v. uitdeuken zonder spuiten en het wordt buiten de verzekering om geregeld.
Kind is niet blij want die mag het terugbetalen aan moeders.
Gebeurt waarschijnlijk bij Carglass, moeder heeft daar een vriendin werken dus zal wel korting kunnen krijgen.
Mij maakt het niet uit hoe het geregeld wordt, als de deuk er maar uit is. Knipperlicht kon ik gelukkig gewoon terug klikken.

Kinderen hebben gelijk op hun flikker gekregen dat ze hier nooit meer mochten voetballen.
Ben toch heel blij met mijn buurvrouw. :)
Kijk, mooi en goed opgelost. Zo kan het dus ook!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Zag net een lijstje van de RAI.
Volkswagen komt er maar bekaaid af met 3 top10 plaatsen. :(
En als je de hele VAG neemt dan zelfs 4 plaatsen.
BMW scoort ook 3.

Top-10 meest gestolen modellen in 2017
01) Volkswagen Golf – 973
02) Volkswagen Polo – 831

03) BMW 3-serie – 277
04) Opel Corsa – 233
05) Renault Clio – 224
06) Audi A4 - Volkswagen Up! – 154
07) Fiat 500 – 143
08) BMW 1-serie – 134
09) Mercedes-Benz C-klasse – 130
10) BMW 5-serie – 127
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Zag net een lijstje van de RAI.
Volkswagen komt er maar bekaaid af met 3 top10 plaatsen. :(
En als je de hele VAG neemt dan zelfs 4 plaatsen.
BMW scoort ook 3.

Top-10 meest gestolen modellen in 2017
01) Volkswagen Golf – 973
02) Volkswagen Polo – 831

03) BMW 3-serie – 277
04) Opel Corsa – 233
05) Renault Clio – 224
06) Audi A4 - Volkswagen Up! – 154
07) Fiat 500 – 143
08) BMW 1-serie – 134
09) Mercedes-Benz C-klasse – 130
10) BMW 5-serie – 127

Is natuurlijk een beetje en vertekend beeld wat er geschetst word.
Want hoeveel van ieder type rijden er rond?
Kans blijft 1 op 2 in mijn ogen.
Of hij staat er nog,
of niet.Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en kawazxr
ergernissen?? ik doe er nog een paar bij; doorrijden bij oranje licht????? als je makkelijk kunt stoppen
doorrijden bij roodlicht als je allang had moeten stoppen.
parkeren op twee parkeerplaatsen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
ergernissen?? ik doe er nog een paar bij; doorrijden bij oranje licht????? als je makkelijk kunt stoppen
doorrijden bij roodlicht als je allang had moeten stoppen.
parkeren op twee parkeerplaatsen.

Langduring links rijden...
Allerlaatste moment als er eentje achterop komt naar links gaan...
Inhalen met 1kmh verschil...
Inhalen en dan vervolgens remmen en zachter dan jou gaan rijden... (?!?!?)
Mensen die niet op de cc rijden...

Das alleen nog maar van de snelweg.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
1. Als ik iemand ga inhalen met cc en diegene opeens harder gaat rijden.

2. Als ik op de linkerbaan rij en ik netjes remafstand hou waardoor mensen op de baan rechts van mij tussen mij en mijn voorganger komen terwijl ze zien dat mijn voorganger al aan het remmen was.

3. Slome linksrijders die voor geen goud aan de kant willen gaan.

4. Bumperklevers die dwars door je heen willen terwijl jij zelf niet eens door kan rijden doordat je voorgangers ook langzaam gaan door de drukte op de weg.

5. Mensen die denken dat het gebruik van de knipperlicht hun ook meteen het recht geeft om van baan te wisselen.
 
Na anderhalve week een leen auto van schade bedrijf gereden te hebben ( fiat 500 ) wel te verstaan is de fiat vandaag weer omgeruild voor mijn polo die een aardige klap heeft moeten weerstaan...

€3250 euro kosten de schade wel te verstaan
Maar ik stoor mij niet ik heb een gloednieuwe bumper :)

Even de voor en na foto’s voor het idee

6890a75cd0248ab3b8d48364f99c9165.jpg
38e82875d9b6ae82ac0d374a9e4d7c8d.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: VM407, kawazxr en Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!