Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Reed richting werk, wil een vrachtwagen inhalen dus trap het gas even goed in.. voor ik het wist was alles zwart van de rook en een hard tikkend/ratelend geluid. Dus aan de kant gezet en gekeken, niets te zien maar starten lukte niet meer. Staat nu bij de garage en eerste diagnose was raildruk error en een EGR-klep die wagenwijd open stond :confused: net 15.000 kilometer geleden een nieuwe in laten zetten, dus ben wel klaar met die EGR Stick Out Tongue als het weer de EGR is rij ik dit weekend nog naar JD om de EGR af te dichten en softwarematig te laten uitschrijven ;)
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Valt reuze mee hoor. Stick Out Tongue

Maar ik draai deze er altijd vanaf als ik thuiskom. Tick die ik vanuit mijn oude werk heb meegenomen.
Heb té vaak meegemaakt dat een antenne gestolen was.
Better safe then sorry zeg maar.

Zit weleens te denken aan een Skoda antenne omdat je die alleen neer kan klappen en niet er af kan halen.
Maar dan moet je de hemelbekleding loshalen e.d. en dat gaat mij een beetje te ver.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
De eerste grote beurt (30.000 KM ) komt er voor mij aan.
en nu bij 2 verschillende VW garages de prijs eens opgevraagd nu zijn de prijzen bij allebei het zelfde.
€ 285.00
Maar wat zijn de gemiddelde prijzen in NL??
Jullie ervaringen er van en worden er dingen gedaan waarvan je zegt "he dat was niet nodig/bedoeling"
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
De eerste grote beurt (30.000 KM ) komt er voor mij aan.
en nu bij 2 verschillende VW garages de prijs eens opgevraagd nu zijn de prijzen bij allebei het zelfde.
€ 285.00
Maar wat zijn de gemiddelde prijzen in NL??
Jullie ervaringen er van en worden er dingen gedaan waarvan je zegt "he dat was niet nodig/bedoeling"
Mijn grote beurt was ook € 285,- en ik was er tevreden over, het enige wat niet bij de prijs in zat was het interieurfilter, die kwam er apart bij.
 
Vond net een foto van een polo met grijze boavista velgen dat staat wel gaaf hoor[emoji1305]
bf76a7d2e179e1a70c0f0273efcb9f87.png
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Valt reuze mee hoor. Stick Out Tongue

Maar ik draai deze er altijd vanaf als ik thuiskom. Tick die ik vanuit mijn oude werk heb meegenomen.
Heb té vaak meegemaakt dat een antenne gestolen was.
Better safe then sorry zeg maar.

Zit weleens te denken aan een Skoda antenne omdat je die alleen neer kan klappen en niet er af kan halen.
Maar dan moet je de hemelbekleding loshalen e.d. en dat gaat mij een beetje te ver.

Ik doe hetzelfde alleen dan met de rns510. Bij mij is al een keer ingebroken en bij mij vader twee keer. Dus nu staan er elke avond twee rnsen op de eettafel:confused:
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!