Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Op de beurs 100% Tuning gesproken met de man van AP suspension voor wat info
nu kwam het dat hij vertelde dat ap wel eens na een maand of 3 a 4 kan gaan roesten.
(en dat zie ik nu niet zo zitten)
zijn de zuigerpoten echt zo gevoelig graag jullie bevinding.
Ik ga nu serieus overdenken om te kijken naar KW variant 1 of eibach pro street !!
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
Ik denk dat het niet veel uitmaakt welke set je koopt. Ze gaan altijd wat corroderen. Dit is geen ernstige aanslag maar altijd oppervlakkig. Vooral het schroefdraad is hier wat gevoelig voor. Maar als je deze na montage insmeert met een beetje kopervet, blijft het draad gewoon netjes gangbaar.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: RobinInDaHood
De polo staat sinds vrijdag in de garage. Twee weken geleden ging de temperatuur lampje branden, koelvloeistof was aan de lage kant dus bijgevuld. Dat ging precies een week mee en toen ging het lampje weer aan en paar dagen daarna weer enzovoort. Wat blijkt, er zit een barst in de oliefilterhuis waardoor de koelvloeistof lekt. Vandaag wordt een nieuwe onderdeel besteld en hopelijk binnen paar dagen de auto terug. Ik balen dat ik geen auto meer heb maar gelukkig is mij oom gisteren op vakantie gegaan, dus hem afgezet en nu heb ik zijn auto. Een dikke M550d, behoorlijk verschil met een 1.2TDItje:mrgreen:.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
Vriend van mijn mij heeft dit ook gehad met zn ibiza 1.6tdi. Hier was ook een stukje afgebroken van het oliefilter huis. T schijnt dat dit bij de eerste modellen zo was en later veranderd is. Eind 2009 als ik het goed heb ;)
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Bommetje gespot
4cc89cba55332df255193369123a7323.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Denk dat, zeker ivm met einach peo street de Ap wel iets harder is. Persoonlijk nooit te klagen gehad over hardheid, al kan ik wel geloven dat voor passagiers achterin het niet echt comfortabel was. Vond hem vooral achter redelijk hard staan met de Ap.

Thanx daar heb ik wat aan [emoji1417]




Weet iemand nog verschil (hardheid) tussen kw variant 1 en de eibach pro street ?
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
  • Leuk
Waarderingen: IbifaHo
De polo staat sinds vrijdag in de garage. Twee weken geleden ging de temperatuur lampje branden, koelvloeistof was aan de lage kant dus bijgevuld. Dat ging precies een week mee en toen ging het lampje weer aan en paar dagen daarna weer enzovoort. Wat blijkt, er zit een barst in de oliefilterhuis waardoor de koelvloeistof lekt. Vandaag wordt een nieuwe onderdeel besteld en hopelijk binnen paar dagen de auto terug. Ik balen dat ik geen auto meer heb maar gelukkig is mij oom gisteren op vakantie gegaan, dus hem afgezet en nu heb ik zijn auto. Een dikke M550d, behoorlijk verschil met een 1.2TDItje:mrgreen:.

Geluk bij ongeluk?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
het zit me niet mee met de polo want er dacht een vrouw is ff lekker mijn achterkant met 50km/u te kussen. gvd. net twee maanden geleden ook al mijn kontje in elkaar. dus maar weer naar van mossel brengen.
#hetismenietgegunteenmooiepoloterijden [emoji35] [emoji35] [emoji35]
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
het zit me niet mee met de polo want er dacht een vrouw is ff lekker mijn achterkant met 50km/u te kussen. gvd. net twee maanden geleden ook al mijn kontje in elkaar. dus maar weer naar van mossel brengen.
#hetismenietgegunteenmooiepoloterijden [emoji35] [emoji35] [emoji35]
Succes met de afhandeling.
 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!