Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Yes, setje andere parkeersensoren zijn binnen. Alleen het controledoosje gebruikt en alles doet het. Dat wil zeggen, één sensor wil soms wel eens piepen terwijl er niets aan de hand is. Eens kijken wat hij in de praktijk doet.

Als alles werkt nog zien uit te vogelen hoe ik een draad van achteren helemaal naar voren kan krijgen. Zou je een draad door de defrostergaten kunnen loodsen?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Yes, setje andere parkeersensoren zijn binnen. Alleen het controledoosje gebruikt en alles doet het. Dat wil zeggen, één sensor wil soms wel eens piepen terwijl er niets aan de hand is. Eens kijken wat hij in de praktijk doet.

Als alles werkt nog zien uit te vogelen hoe ik een draad van achteren helemaal naar voren kan krijgen. Zou je een draad door de defrostergaten kunnen loodsen?
ben je nog draden aan het trekken Ruud ..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Was me even aan het vervelen onder de motorkap en wat me opvalt dat de connectoren niet allemaal beschermkapjes erop zitten.
door bezuinigingen ??

Het beschermt tegen vocht, vuil en mooi afgewerkt en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Voorbeeld:

195de92s-480.jpg 695de92s-480.jpg 995de92s-960.jpg
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Ik heb geen lijstje met onderdelen nummers, die zou je kunnen opzoeken met ETKA Online

Zie de link komt van http://forum.tiguans.ru/showthread.php?t=30359

Als voorbeeld heb ik deze connector 1J0973722
www.oemepc.com/tvn_result/search/tvn/1J0971921K
eng_pl_CONNECTOR-CONTACT-PLUG-VW-AUDI-SKODA-SEAT-1J0973722-15193_2.jpg

en ik zoek de bijpassende beschermkapje 1J0971921K , Zie hoeveel type auto’s het gebruiken
www.oemepc.com/tvn_result/search/tvn/1J0971921K
f693166s-960.jpg

even zoeken voor jouw polo 9n3
kabelboom link hieronder:

www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/BR/modell/PO/year/2006/drive_standart/345/hg_ug/971/subcategory/971080/part_id/0/lang/e#sec_56

zie nr 55 is 1J0971921K beschermkap.

Misschien iemand met betere zoek oplossing dan horen wij dat graag
animaatjes-knipoog-74345.gif



Kijk eens tussen de lijst: www.oemepc.com/tvn_result/search/tvn/1J0971921K

Audi Elekt. Verbind.-Elemente 1947 tot en met 2016

Dan zie alle soorten beschermkapjes ..
 
Laatst bewerkt:
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
ben je nog draden aan het trekken Ruud ..
Niet voor mijn parkeersensoren. Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen.

Gisteren een lange rit naar België gehad. Ben toch zo blij met mij nieuwe autoradio. :)
Kwam er ook achter dat ik Google Maps ook via de BT kan laten lopen. Ideaal want hij dempt de muziek automatisch.
Parkeersensoren hebben hun nut ook meteen bewezen want het enige vrij plekje dat er nog was was wel heel erg krap.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Eureka momentje of facepalm momentje, maar na 4,5 jaar kom ik erachter dat ik meer dan 45 liter kan tanken. Het is dat het vorige week automatisch gebeurde bij het tankstation en er 52 liter in ging, maar vandaag nog eens gekeken en het heeft dus met de reservetank/expansievat te maken. Ik dacht altijd dat dit alleen op een diesel kon... :rolleyes:
Anyway, 850km op een tank ipv 700 is toch lekker. Tanken is niet zo mijn hobby :cool:
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!