Het grote 'achteruit rij camera' topic

Ik had een android systeem met gratis camera gekocht voor 200 euro.
De voeding van de camera heb ik op het achteruitrijlicht aangesloten, werkt prima. Wijzigen van de VCDS is niet nodig geweest. De computer stuurt zelf de camera aan wanneer ik de auto in de achteruit zet. Daarnaast stuurt hij digitaal mooi mee met het stuur.
 
Volkswagen  Polo  1.2 12v 
Heb even het een en ander opgezocht en hij past in ieder geval niet op een OEM navi.... Maar!
Je kan hem wel via een converter aansluiten op je OEM navi en dan heb je een werkende achteruitrijcamera! :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Ja je moet in de OEM radio [56 of 37] een bitje aanzetten in de long coding
Bij OEM PDC moet je ook in de adaptatie kanalen ook nog even iets omzetten, zodat je bij inschakelen van de achteruitversnelling camera beeld krijgt ipv parkeersensoren
Kun je wel het beeld van de camera krijgen EN de piepjes van de PDC? Dus niet of dit, of dat?
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Integrated-Rear-View-Camera-System-Retrofit-for-Volkswagen-Polo-6C-7.jpg


Vind het idd wel meevallen.. Ja, je ziet het.. Maar als je hem onzichtbaar wilt hebben zou je die camera van de golf moeten inbouwen. Alleen is die wel stukken duurder, dit is relatief makkelijk in te bouwen en is stukken goedkoper
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!