Het grote 'achteruit rij camera' topic

Goedemiddag,

is er misschien iemand die beide versies van een camera heeft liggen? de pal en de ..??? ben ik ff kwijt.
mijn camera is helemaal goed aangesloten, maar hij geeft alleen maar zwart beeld en soms een klein beetje beeld strepen er door of blauw beeld.
ik heb het idee dat ik de verkeerde camera heb, want ik heb wel eens gelezen dat het een niet met het andere werkt, al weet ik niet welke ik nu heb (lang geleden al eens besteld).
graag zou ik beide versies eens proberen om er zo achter te komen welke nou wel goed is, dan kan ik de goede bestellen.
aan het kastje/interface ligt het niet want daar heb ik al een nieuwe van geprobeerd.

zo zonde, zit al bijna 4 maanden in mijn auto maar het werkt niet.
of weet iemand misschien een winkel waar ze beide versies verkopen? zodat ik ze daar kan proberen en de juist werkende dan kan kopen.

bedankt alvast,

groet
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
Ik heb deze camera al een tijdje werkt echt perfect en ziet hem haast niet zitten.
Eenigste nadeel voor montage moet de bumper wel gedemonteerd worden

OEM Original VW Scirocco RGB Rear View Reversing Camera RCD510 RNS510 RVC 56D 980 551
http://www.aliexpress.com/item/OEM-...RCD510-RNS510-RVC-56D-980-551/1872176912.html

Thanks,

in principe ligt alles al aangesloten in de auto, ik heb alleen het idee dat ik de verkeerde camera heb (pal of ntsc) waardoor het niet werkt.
dus waarschijnlijk zou een andere camera de oplossing zijn.

weet iemand ook of je verschil kunt zien aan een pal en ntsc camera? ik weet namelijk niet wat ik nu heb.

groet,
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
bij ebay of aliexpress kijken bij je order geschiedenis, vaak staat er in de originele advertentie iets van 'yo als je PAL wilt hebben moet je het even zeggen, anders sturen we standaard een NTSC op'

thanks, idd goed idee.
dit staat erbij: TV System: NTSC default & PAL request
dus waarschijnlijk een ntsc, als ik het zo lees.
zou het kunnen dat een pal camera wel zou werken?
of ze hebben mij misschien per ongeluk een pal opgestuurd en moet ik een ntsc hebben....hmmm lastig

greetzz
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
een NTSC camera met een PAL converter kastje werkt helaas niet.

NTSC cam met NTSC converter -> no problemo
PAL cam met PAL converter -> no problemo

okey, tja, ik weet eigenlijk niet wat ik heb allemaal.
ik heb dat zelfde witte kastje als jou, weet jij of dat pal of ntsc is? kon het niet terug vinden in de advertentie.

greetzz
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
kastje klopt, camera helaas niet hehe,
toch vervelend, het ligt allemaal in de auto maar het werkt op de een of andere manier niet.

greetz
Ik had deze conferteur ook met een ntsc camera en dat werkte.
Wat jou probleem zou kunnen zijn is de 12v aan sluiting.
Ik kreeg steeds geen beeld meer als de auto werd gestart.
Ik heb de 12v van de confeuter direct op 12v aan gesloten en de camera ook. Camera op de achteruit rijverlichting aangesloten dan kreeg ik beeld tot ik de auto starte. Dus probeer eens een directe continu 12v op de conferteur en de camera. Heb je dan beeld zonder strepen en kleur?
 
Ik had deze conferteur ook met een ntsc camera en dat werkte.
Wat jou probleem zou kunnen zijn is de 12v aan sluiting.
Ik kreeg steeds geen beeld meer als de auto werd gestart.
Ik heb de 12v van de confeuter direct op 12v aan gesloten en de camera ook. Camera op de achteruit rijverlichting aangesloten dan kreeg ik beeld tot ik de auto starte. Dus probeer eens een directe continu 12v op de conferteur en de camera. Heb je dan beeld zonder strepen en kleur?

heey bedankt voor je reactie,

helaas heb ik hier echt geen kaas van gegeten, ik heb het geheel dan ook niet zelf aangesloten.

groet,
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
Mischien een idee dan om de hele meuk er uit te trekken en gewoon voor de camera gaan die ik ook heb.
Plug en play weg met die confeurter.
Zet het tekoop op mp en het verkoopt van zelf scheeld je een hoop elende.
 
Mischien een idee dan om de hele meuk er uit te trekken en gewoon voor de camera gaan die ik ook heb.
Plug en play weg met die confeurter.
Zet het tekoop op mp en het verkoopt van zelf scheeld je een hoop elende.

heey, tja dat is wel een idee inderdaad.
maar wel een beetje zonde, heb nu voor 100 euro in de auto liggen...
zelf heb ik er geen verstand van, misschien is het maar een heel klein dingetje..
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
Hallo allemaal,

Ik zou heel graag een achteruitrij camera willen hebben in mijn auto, de vag is al ingesteld op achteruitrijcamera omdat mijn rns510 uit een golf6 komt met camera,

Ik ben opzoek naar iemand die voor mij de achteruitrijcamera kan leveren en monteren

Ik kom uit amsterdam en wil evt ook een stukje naar jou toe rijden!

Groetjes rob
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!