Het grote 'achteruit rij camera' topic

Leuk en aardig dat sarcasme, maar toen ik je prive om je mening vroeg over deze camera en je zei dat het de goede was en de prijs meeviel heb ik je daar niet over gehoord. Maar maakt niet uit. Soms moet je je verlies nemen en vrolijk doorgaan. Dit is zo'n moment.
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
Geprobeerd maar geen succes. Ik geef het op. Het enige wat ik als oplossing zie is iemand vinden die een klaplogo heeft met een kapotte motor en nog een goeie camera. En dan omwisselen. Tot die tijd heb ik een kofferbakopener van een paar honderd euro
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
Update: Bij een sloper een donor logo camera gescoord met defecte motor. Camera overgezet in de mijne en probleem opgelost! :)
 

Bijlagen

  • 20230808_135140.jpg
    20230808_135140.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 50
  • 20230808_135209.jpg
    20230808_135209.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 50
  • 20230808_135049.jpg
    20230808_135049.jpg
    2 MB · Weergaven: 50
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Poloco, dov en FFA
Denk gewoon niet geschikt voor RNS510. Waarschijnlijk op een ander systeem werkt hij wel, maar is niks over te vinden. Alleen een filmpje van een of andere chinees die dat aan de praat heeft. En het enige wat ik van chinees weet is hoe ik het moet bestellen :)
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
  • Haha
Waarderingen: Sal en Frans_WL
Ik heb een Polo GTI AW. Daar zit helaas geen achteruitrijcamera camera op.
Nu mis ik dit enorm!
Dus nu ben ik op zoek naar een bedrijf/persoon regio Gelderland die dit NETJES kan inbouwen.
Iemand een suggestie?

Gr Roland
 
Volkswagen  polo  2.0 GTI 
Ik heb een Polo GTI AW. Daar zit helaas geen achteruitrijcamera camera op.
Nu mis ik dit enorm!
Dus nu ben ik op zoek naar een bedrijf/persoon regio Gelderland die dit NETJES kan inbouwen.
Iemand een suggestie?

Gr Roland
@dov heeft wel een achteruit rij camera met werkende lijnen. die hij verkoopt. Inbouw weet ik niet zeker.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering 
  • Leuk
Waarderingen: dov
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!