Het grote 'achteruit rij camera' topic

Ja er kan ook een logo camera in, geen probleem. Een 315 is een iets nieuwere versie van de 310. Precieze details weet ik niet, maar een 315 heeft soms ingebouwde bluetooth, is ietsje sneller en kan met een camera. Een 310 heeft volgens mij geen camera aansluting, maar hang me er niet aan op. Een foto van de achterkant geeft uitsluitsel.
 
Ja er kan ook een logo camera in, geen probleem. Een 315 is een iets nieuwere versie van de 310. Precieze details weet ik niet, maar een 315 heeft soms ingebouwde bluetooth, is ietsje sneller en kan met een camera. Een 310 heeft volgens mij geen camera aansluting, maar hang me er niet aan op. Een foto van de achterkant geeft uitsluitsel.
Ja eruit halen begin ik nie aan ben nogal onhandig ben bang dat ik wat sloop
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 

To identify whether you have an RNS310 or RNS315, simply follow the instructions below:

  1. Press SETUP and hold about 10 sec.
  2. Choose “Versions” or “System Information”

An RNS310 has only three information lines:

  • Part number
  • Software versions
  • System hardware versions

An RNS315 has five information lines:

  • Part number
  • Software versions
  • System hardware versions
  • Navigation data: part number
  • Navigation data: version
 
  • Leuk
Waarderingen: Basje

To identify whether you have an RNS310 or RNS315, simply follow the instructions below:

  1. Press SETUP and hold about 10 sec.
  2. Choose “Versions” or “System Information”

An RNS310 has only three information lines:

  • Part number
  • Software versions
  • System hardware versions

An RNS315 has five information lines:

  • Part number
  • Software versions
  • System hardware versions
  • Navigation data: part number
  • Navigation data: version
Ga dit eens proberen morgen/straks als ik er nie uitkom zag dat u in Eindhoven woont woon zelf in Tongelre dus zou ik eventueel wel langs kunnen rijden
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
20211209_161107.jpg

Beste allemaal,

Ik heb vandaag een achteruitrijcamera, in kentekenverlichting, gemonteerd volgens schema (zie foto)

Motor uit, prima beeld maar zodra motor draait valt beeld weg.

Iemand idee wat er loos is?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Vandaag bestelde klaplogo camera binnengekregen met kabel. Ik was echter in de veronderstelling dat er een 26-polige stekker aan 1 kant zou zitten voor aansluiting op de RNS510. Dit is dus niet het geval. Er zit een losse quadlock bij en instructies om pin 12 en pin 6 aan te sluiten. Tevens zou hij op het achteruitrijlicht moeten worden aangesloten. Ik heb een OEM klaplogo besteld met plug en play kabel. Dan klopt dit verhaal toch niet of zie ik het verkeerd?
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
Da's weer lekker.. Ik zal maandag contact opnemen met die gasten. Snap niet hoe zoiets kan gebeuren. Ze bieden het notabene aan als polo 6r camera en ze bouwen die dingen zelf ook in. Verifieren zelfs het chassisnummer en vragen wat voor radio je hebt. Om vervolgens het verkeerde op te sturen. Maar goed, het zij zo. In ieder geval bedankt voor je info
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!