Het grote 'achteruit rij camera' topic

Ik zal me ook even voorstellen in het daarvoor behorende topic maar ik zit zelf met een probleem waar ik gek van word. Ik heb een oem
Golf 6 camera geplaatst (logo low) en deze zit aangesloten op mijn Rns 510. Ik heb nu alles aangesloten en gecodeerd. Alleen gaat mijn kofferbak niet meer open via het logo en klapt de camera ook niet uit. Ik zie wel belijning op mijn Rns en videobeeld op het scherm. Ik heb de bekabeling alsvolgt. Geel op achteruitrijlicht (blauw zwart) massa heb ik bij het de massapunt net onder het linker achterlicht aangesloten. En ik heb een constante plus bijgepind in de zekeringkast. Hopelijk kan mij hier iemand voorzien van het verlossende antwoord

betreft een polo 6r van 2010
 
Volkswagen  Polo 6r  1.6tdi 
Ik zal me ook even voorstellen in het daarvoor behorende topic maar ik zit zelf met een probleem waar ik gek van word. Ik heb een oem
Golf 6 camera geplaatst (logo low) en deze zit aangesloten op mijn Rns 510. Ik heb nu alles aangesloten en gecodeerd. Alleen gaat mijn kofferbak niet meer open via het logo en klapt de camera ook niet uit. Ik zie wel belijning op mijn Rns en videobeeld op het scherm. Ik heb de bekabeling alsvolgt. Geel op achteruitrijlicht (blauw zwart) massa heb ik bij het de massapunt net onder het linker achterlicht aangesloten. En ik heb een constante plus bijgepind in de zekeringkast. Hopelijk kan mij hier iemand voorzien van het verlossende antwoord

betreft een polo 6r van 2010
De stekker bezetting van het originele logo kan wel eens omgedraaid moeten worden.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Hoi!

Zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met deze camera? Kan er weinig reviews over vinden.
 

Bijlagen

  • BAA28ABA-9680-4FD7-ADDF-2DFB5F562A9B.png
    BAA28ABA-9680-4FD7-ADDF-2DFB5F562A9B.png
    115.1 KB · Weergaven: 52
  • 0BCE2E56-4202-4EDF-8521-E3342CEB1160.png
    0BCE2E56-4202-4EDF-8521-E3342CEB1160.png
    108.2 KB · Weergaven: 49
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 95pk 
Hoi!

Zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met deze camera? Kan er weinig reviews over vinden.
Heb er zelf geen ervaring mee. Wel zag ik ergens anders, ik dacht via bol.com dat het tegenviel. Zelf heb ik een camera tussen de kentekenverlichting geschroefd. Ik adviseer je wel om na te gaan of je een NTSC camera of een PAL camera nodig hebt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.0 TSI 
Hoi!

Zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met deze camera? Kan er weinig reviews over vinden.
Je moet een vrij groot gat gaan boren om de RCA-kabels naar binnen te krijgen. Ik adviseer je een camera met dit soort tussenstekker.
(Deze camera heb ik ook tussen de kentekenverlichting gemonteerd en is super goed, 40 euro, Full HD 172 graden kijkhoek.)
Indien interesse: https://www.amazon.de/gp/product/B07TR5DF2H/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
(Ik krijg geen % Stick Out Tongue ) Als je fotos wil van de beeldkwaliteit, of de camera na montage geef je maar een seintje.
1594829211221.png
 
Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
People, kan die irritante melding van u heeft geen camera aangesloten ook worden uitgezet? Ik heb zelf parkeersensoren voor en achter en moet nu elke keer eerst die melding weg klikken. Voordat ik het PDC scherm zie...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ik heb een alie camera ingebouwd die op canbus werkt zodat de lijnen gaan draaien als ik de stuur draai. Alles werkte tot ik een paar km ging rijden.

eerst werkte de stuurrichting niet meer, vervolgens zag ik de lijnen helemaal niet meer. Daarna zag ik de lijnen en wel en deed alles het weer.

nu werkt helemaal niets meer heb ik geen beeld meer.
alle kabels zijn nagelopen en bij het uitlezen staat er “Geen communicatie”

hiervoor had ik een andere camera zonder stuurrichting en daar zat een delay timer op (een klein blokje er tussen voor vertraging van stroom) dat is bij de niet het geval.

kan iemand hierbij helpen?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!