Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZENDER

Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON FAILURE*

Hen6Ri zei:
Vandaag aan de slag gegaan met de xenon.. Kreeg de koplampen er makkelijk uit, alles precies volgens schema aangesloten, doet alleen de bestuurderskant het :(

Ballast en bollen nog een keer omgewisseld om er zeker van te zijn dat het niet aan een defect bol of ballast lag, maar dat was dus niet het geval.. Naar mijn idee klopt de aansluiting van de kabelboom niet. Ik mis één driepoot stekker voor de H4 aansluiting, die zat namelijk alleen aan de bestuurderskant en niet aan de bijrijderskant..

Hoop dat ik de set kan retourneren! De kleur was trouwens wel echt mooi 6000k. Heel helder wit licht!

hmmm, misschien even bellen met de leverancier.
Die kunnen het misschien verklaren.....
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON FAILURE*

Oh en nu?maar je gaat hem dus terugsturen? misschien toch maar een vervangingssetje vragen? gezien één van de stekkers niet helemaal lekker past
wel jammer zeg! ik ken dat gevoel ik had een keer led stadslichten erin geplaatst eentje deed het...en de andere niet...natuurlijk weer chagerijnig :evil: omdat je toch weer al die moeite moet doen om alles eraf te monteren etc...

zou proberen voor een vervangend setje. als dat niet goed geld terug eisen denk!!
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON FAILURE*

Ik heb het setje vandaag terug gestuurd en krijg mn geld terug.. Ben helaas wel de verzendkosten kwijt a 12euro in totaal. Maja heb ik toch een ochtend voor kunnen sleutelen ;)

Maar ik was nog bij een auto onderdelenzaak vanmiddag (verf kijken om mn diffusor te spuiten volgend project ;) Maar daar lag ook een xenon set van Pilot voor H4 en die had idd twee drie pins aansluitingen voor beide koplampen een.. De set die ik had, had maar aan een kant een aansluiting en de andere kant zou dan gelinkt zijn. Dit werkte dus niet helaas.

Ik laat de xenon verder lekker zitten, ga er geen 200euro aan uitgeven.. Deze was mooi afgeprijsd, ma helaas..

Ga nu denk ik maar voor het scirocco stuur en misschien de scirocco pook. Daarnaast vind ik de knopjes van de golf 6 met zo'n chrome randje ook wel leuk om te doen Big Grin
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON FAILURE*

Jammer man voor die Xenon! maar ben wel benieuwd naar die stuur en/ of Pook. Ik zou die pook van de nieuwe Eos wel wille hebben en de brushed plaat voor op de dashboardkastje.
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON FAILURE*

Is er verder nog niemand op het forum die H4 Bi-xenon heeft geinstalleerd? Die how-to van mypolocandy is met H7 xenon helaas. Die kan mij dus niet vertellen of je dus twee driepins stekkers nodig hebt of dat het ook met één kan..

Maar het is idd jammer, al heb ik wel heel veel licht uit mijn lampen in tegenstelling tot veel BM rijders op het forum die er over klagen. Ik zag dat ik affabriek Philips bollen heb.
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZE

ik ga dat later wel doen denk ik Bi xenon setje van pilot Big Grin
lijkt me echt super :) en uiteraar Henri jij kan dan niet achterblijven toch ;)?
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZE

@KYC
Haha, ik heb het voorlopig even gehad met xenon. Maar dat Pilot setje zag er goed uit. Misschien is iets meer geld uitgeven het toch wel waard, maar voorlopig even niet!

Zoals gezegd heb ik nog veel meer dingen die ik wil doen Big Grin Als je maar bezig blijft he ;)
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZE

@Hen6Ri

heeft de leverancier nog iets zinvols gezegd ?
Als ze een Bi-xenon H4 setje verkopen en het werkt niet in de auto lijkt het mij dat ze er niet veel van gaan verkopen.
Doen zij hier iets aan ??
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZE

Naja als een nieuw xenon setje al niet doet dan heb ik er al geen vertrouwen meer in om een vervangend setje te laten opsturen (en weer voor de verzendskosten op te gaan draaien)
ik denk dat het wel mogelijk is goedkoop xenon te kopen...sommige hebben wel xenon van 75 euro ofzo dat is echt goed te doen (alleen sja kweenie wat de kwaliteit daarvan is...)
Pilot H4 Bi-Xenon lijkt me erg mooi...komt wel :) alles op zijn tijd (Money has to roll too you know...)
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZE

De leverancier kon me niet veel vertellen. Hij verwees me door naar een technisch persoon en die zei dat ik de boel door moest meten waar ik stroom verlies had. Ik had alles 100% volgens schema aangesloten. de stekkers kun je maar op een manier inpluggen en dat is de goeie manier ;) daarnaast twee kabeltjes naar de massa, blank metaal op de carosserie en een draad naar de plus en dus dat ene stekkertje naar de originele aansluiting van de H4 bollen.

Toch blijf ik erbij dat je dan alsnog 1 (driepins)stekker los hebt hangen in je rechterkoplamp. Dat moet toch een foutmelding geven, wat hij ook deed. En de rechterkant kreeg ik dus niet aan de praat!

Weet het ook niet. Ben er voor nu iig klaar mee.
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZE

@Hen6Ri

ik heb zelf ook pilot xenon in mijn auto zitten wel H7 maar dat is echt een super goed setje

ik heb ook pilot H4 in mijn civic gehad werkte ook perfect!

ben jij er zondag ook bij?
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZE

Ik neem straks ook Xenon in de Polo 6R (8000K) :mrgreen:
Uit ervaring kan ik spreken dat je beter af bent met een Pilot set, dan met een "goedkopere" set.(wat niet wil zeggen dat ze allemaal slecht zijn!)
De lichtopbrengst is meer, sneller op hoeveelheid licht, en als er problemen zijn, zonder gezeur omruilen (en 2 jaar garantie).

Ik had het eerst ook in de Polo 6N een simpel setje, elke keer problemen met ballast, of lamp. vervolgens een Pilot set (H4) gemonteerd, en geen problemen meer gehad.

Zoals ik hier op het forum lees, geven de std H4 koplampen niet het beste zicht.
Voor mij (persoonlijk) is me een goed setje xenon dat wel waard. ('t gaat ook om je eigen veiligheid als je 's avonds rijd)

Maar het is jouw Polo, en het zijn natuurlijk jouw centen ;)
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

Hen6Ri zei:
Bij deze is het wel vet Big Grin

20726210150150084746543-1.jpg

Iemand een idee hoe je dat met die grille onder en aan de voorkant voor elkaar krijgt?
Dit staat heel erg vet!
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZE

hey hoe heeft die dat DRL op foto 1 voor elkaar gekregen? ziet er opzicht best nice uit...en dat R32 blijft vette shizzle man...echt zonde dat je hem weg hebt gedaan Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!