Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZENDER

Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

@Henri
denk je dat het een storing zal opleveren als je het gaat aftappen van andere lampjes?
wat bedoel je eigenlijk precies met zo'n luchtrooster rondom je mistlampen? je bedoelt op de plek waar normaal je mistlamp kapjes zitten? als je die eraf haalt en daar iets van een luchtroosterkap + ingebouwde led balk

Als dat bestaat zou wel mooi zijn...
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

Bij deze is het wel vet Big Grin

20726210150150084746543-1.jpg


maar ik bedoel deze roosters, alleen dan met uitsparing voor je mistlamp.. Als het fout gaat hoef je alleen deze nieuw te bestellen..
naamloosld-1.png
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

hey shit dat met dat rode lijntje is wel heel vet gedaan!!
lijkt net een GTI hahaha en dat zwarte dak!! Nice! Big Grin
ohh je bedoeld dan beetje zagen in de mistlamp kappen zodat je Led balk gaat passen?

ik zie het idd op de foto dat die zo'n led balkje erin heeft gebouwd ben wel benieuwd hoe die dat voor elkaar heeft gekregen Stick Out Tongue

ga je dit doen? Yes/no??
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

KYC zei:
ga je dit doen? Yes/no??
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Hahaha, je bent enthousiast ;) Ik ga er serieus over nadenken jah... Ik moet eerst de juiste ledbalk zien te vinden en even kijken of alles een beetje te monteren valt...

Ik neem aan dat jela de dagrijverlichting wel uit kan zetten toch, zodat ik geen dubbele dagrijverlichting krijg, of foutmeldingen..
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

als je een keer bij Jela bent geweest kun je die zelf uit zetten door middel van groot licht + links 3x knipperlichten en dan je sleutel eruit halen...dan zou de DRL uit moeten staan (werkt alleen als je bij Jela bent langsgeweest anders niet)

misschien dat je deze kan overkoppelen (je standaard DRL) naar je Led balkjes...led balk zou dezelfde aansluiting moeten hebben als de standaard DRL Unit dan hoef je niks te knippen of te solderen etc...gewoon plug and play Big Grin
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

Ik ga binnenkort ook m'n bluemotion bestellen in het candywhite met carbon spiegelkappen:)
Ik wil ook mijn remklauwen laten spuiten in het rood, lijkt me wel erg vet staan:)
Ik ben aan het twijfelen tussen twee velgen, zelf geef ik de voorkeur aan de eerste set en dan in 16". Zouden jullie kunnen aangeven wat het mooiste zou staan in combinatie met de rode remklauwen.(alleen voor mogelijk)

Wil mijn bluemotion comfortline waarschijnlijk zo gaan inrichten:
-Ronal R51 16" velgen, met rode remklauwen.
-RNS315 gemonteerd achteraf.
-Carbon spiegelkappen
-Zwart interieur
-candywhite kleur
-licht pakket
-Moset versterker in het reservewiel
-automatisce airce.

Ik hoor graag jullie reactie even op de velgen:)

http://213.233.205.155/webcontent/GROOT//RON-R51T.gif

http://213.233.205.155/webcontent/GROOT//RIA-MLN.gif
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

1e pic = spannend, durvend uitdagend
2e pic = weer één op de zoveel dozijn polo's die met deze velgen aankomen net als de Boavista's Stick Out Tongue maar goed ze zijn wel mooi dat wel!! ik rij ook met de Boavista's je ziet ze eigenlijk niet zo vaak...ik zie veel BM's met de standaard velgjes
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

Vandaag mooi weer om weer eens wat foto's te schieten.. Beelden zeggen toch meer dan woorden he ;) Ben even het limburgse landschap ingegaan.

Kijk en oordeel zelf Big Grin
dsc06723p-1.jpg

dsc06725v-1.jpg

dsc06730j-1.jpg
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

Tanx voor jullie reacties Big Grin

Het word steeds leuker om foto's te maken.. Zeker met dit weer en het mooie landschap!
Kan iedereen aanmoedigen foto's te maken ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!