Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZENDER

Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZE

Ik vind de licht opbrengst van de originele H4 lampen best meevallen.. Ik heb in ieder geval voldoende licht naar mijn mening!

De xenon set had ik in een opwelling gekocht, omdat ik dacht dat het mooier zou staan, niet zozeer dat het een hogere lichtopbrengst heeft.

Ik heb voor mezelf nu wel besloten dat ik geen cent meer aan mn auto uit ga geven. Ik heb de R32 weggedaan omdat ik eind dit jaar een huis wil gaan kopen en ik voor het geld wat ik aan de R32 kwijt was iedere maand, een hypotheek heb Big Grin

Spijt heb ik nog steeds niet, de polo bevalt echt goed! Alleen krijg ik steeds meer de drang om hem te laten chippen bij ventura. Niet alleen voor de snelheid, maar met name voor het verbruik! Gemiddeld zit ik op 1:20 als ik normaal rij en me helemaal niet met zuinig rijden bezig hou.
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZE

@Hen6Ri

Even een vraagje :) Mijn Polo BM, candywhite met Borbet LV5, carbon spiegelkappen, RNS315 en verder full option wordt eind deze maand afgeleverd. Nu leek het mij leuk om wit velglint te gebruiken.
De dealer gaf aan dit niet te kunnen doen, maar volgens mij is dat niet zo. Kan je zelf niet een rol velg lint kopen en het erop doen?
Heeft iemand hier ervaring mee? Ben erg benieuwd. Lijkt me zeker wel leuk om de auto mee af te maken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!