Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZENDER

Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

Ik wou net zeggen!! damn wel in zo'n groot huis wonen maar dan Bluemotion rijden hahaha maar eerlijk is eerlijk wel een dream house (als je daarin zou wonen Stick Out Tongue)
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

haha, dat was het wel he zo'n huis Big Grin maar het blijven mooie locatie om te fotograferen!! Het is trouwens op een vakantiepark op de Cauberg in Valkenburg genomen.. Dit is een soort hotelletje op het park...

@KYC
Ik heb nog een hoop lopen zoeken en meten, maar zonder mn mistlamp eruit te halen is het vrij lastig een ledbalk te monteren.. Ik vind het eigenlijk zonde om mn mistlamp er uit te halen voor een led dagrijverlichtingsbalk, want dan ben ik dus ook mn bochtenverlichting kwijt!

Maar as dinsdag ga ik proberen mn rooster eruit te schroeven om te kijken hoeveel ruimte er nu daadwerkelijk is.. Ik maak er geen haast klusje van iig ;) Het moet wel netjes en professioneel gebeuren en uitzien natuurlijk Big Grin
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

@KYC

Dat gaat niks worden heb ik al gezien met die ledjes... Vond een foto op internet hoe het achter het rooster eruit ziet. Kijk en oordeel zelf, ik zie geen ruimte :s
Dat is best wel balen, leek mij een leuk project! Ik heb geen zin om mn halve bumper aan puin te snijden, of mn mistlamp eruit te halen... Dus helaas

203479665w500-1.jpg
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

@Henri
sowieso als je daar een led balk in wilde hebben had je deze unit eruit moeten halen...dus betekent dat je je mistlampen en standaard DRL's al kwijt was
ach ja anders gewoon je DRL's vervangen voor LED? is minder moeite dan die led balken.
:mrgreen: maar toch nice dat je het geprobeerd heb tho... Stick Out Tongue
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

Jah, maar wat ik al zei, ik vind het zonde om mn bochtenverlichting en mn mistlamp eruit te halen.. Had gehoopt hem erboven tussen te zetten, maar ik had niet verwacht dat alles zo dicht zou zijn rondom.

Nu ga ik kijken voor aftermarket xenonsetje Big Grin zag vandaag een bluemotion voorbij komen met xenon. Ziet er toch wel iets beter uit Big Grin

Ga me nu richten op andere zaken, want er is nog genoeg te doen Big Grin

- mistlamprooster en middengril hoogglans zwart spuiten
- achterbumper inzet hoogglans zwart spuiten
- GTI stuur (past scirocco stuur ook???)
- GTI of GTD pook passend maken (zou het ook gaan met een Scirocco pook??)
enz

Aangezien mn ledproject tot nu toe op niets uitgelopen is, gooi ik het over een andere boeg Big Grin

Ik heb vanavond maar een Xenon kitje besteld (eXenon 6000k ze hadden geen 5000k helaas) Hij was in de aanbieding met 50% korting €95,- incl verzenden. Kun je geen buil aan vallen toch ;). Ben benieuwd of het makkelijk in te bouwen is en hoe het staat natuurlijk Big Grin

De foto's zullen dan erg snel volgen natuurlijk!!
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON ONDERWEG*

ik was ook van plan om Xenon te gaan doen.
maar kdacht eerst Audio te gaan doen...best een duur geintje nog :shock:
gaat me wss 500-600 euro kosten :cry: denk er nog over na om het te doen...het geluid nu is niet eens zo slecht maar goed...
ik zoek eigenlijk ook een subwoofer die niet al te groot is...de kofferbak is al kleiN! en als je daar nog zo'n joekel van een Sub erin gooit dan past er helemaal geen *PIEP* meer in...
regelmatig ligt mijn auto vol met sport tassen maar goed misschien een kleintje zou nog wel kunnen...
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN

Hen6Ri zei:
- GTI stuur (past scirocco stuur ook???)
- GTI of GTD pook passend maken (zou het ook gaan met een Scirocco pook??)
enz


Ik heb vanavond maar een Xenon kitje besteld (eXenon 6000k ze hadden geen 5000k helaas) Hij was in de aanbieding met 50% korting €95,- incl verzenden. Kun je geen buil aan vallen toch ;). Ben benieuwd of het makkelijk in te bouwen is en hoe het staat natuurlijk Big Grin

De foto's zullen dan erg snel volgen natuurlijk!!

Ja, Scirocco stuur past ook

De xenon kit is dat een Bi-xenon kitje?
Of heb je al omgebouwd naar H7 ?
CAN-bus proof of moeten er extra weerstanden gemonteerd worden?
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON ONDERWEG*

Ik heb inderdaad een H4 Bi-Xenon kit besteld die canbus proof zou moeten zijn.. Ik heb geen H7 koplampen genomen, omdat ik de H4 koplampunit, met zwart binnenwerk mooier vind staan op een witte BM!! Maar hij was is de aanbieding, dus dacht waarom niet Big Grin Het setje kost nu maar €95,00 maar normaal €180,00. Het is dus niet zo'n heel goedkoop Xenon setje, dus verwacht wel wat kwaliteit!

biexenon65738zoom-1.jpg
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON ONDERWEG*

KYC zei:
kdacht eerst Audio te gaan doen...best een duur geintje nog :shock:

Ik persoonlijk kan prima leven met het standaard geluid! Is echt meer dan voldoende, zeker als je digitale muziek draait, vanaf je SD kaart bijvoorbeeld. Dan heb je echt super kwaliteit geluid!!

Zelf ben ik voorstander om eerst zoveel mogelijk optische veranderingen aan te brengen.. Ik hou ook wel van details veranderen, zoals alle schakelaars in de auto vervangen door die van de Golf VI (raambediening, spiegelverstelling) dat zijn schakelaars met een chrome randje erlangs Big Grin
schakelaars-1.png
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON ONDERWEG*

opzicht voldoet het geluid wel maar je mist echt bass
dus eigenlijk wil ik wat betere geluidsinstallatie laten plaatsen maar dan niet al teveel ruimte verlies...ik had dat Pioneer ding gezien van Polootje die je onder je kofferbak klep kan plaatsen dus geen ruimteverlies bovenin.

Ik vind die Hoogglans zwarte lijsten van de GTI erg mooi staan Big Grin
zou dat best willen installeren. uiteraard GTI stuur is nog beter zelfs maar ja opzicht hoeven die dingen niet perse van mij...

Sharky had aangegeven dat hij zo'n Focal Subwoofer onder zijn stoel heeft maar die is echt onwijs duur 350-400 euro :shock:
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON ONDERWEG*

Hen6Ri zei:
Ik heb inderdaad een H4 Bi-Xenon kit besteld die canbus proof zou moeten zijn.. Ik heb geen H7 koplampen genomen, omdat ik de H4 koplampunit, met zwart binnenwerk mooier vind staan op een witte BM!! Maar hij was is de aanbieding, dus dacht waarom niet Big Grin Het setje kost nu maar €95,00 maar normaal €180,00. Het is dus niet zo'n heel goedkoop Xenon setje, dus verwacht wel wat kwaliteit!

Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen en of het CAN-bus storing vrij is.
Als het goed werkt, dan gooi ik er ook 95 euries tegenaan.

Wanneer verwacht je het setje?
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON ONDERWEG*

Ik heb er gewoon twee tweeters bij laten plaatsen en een sub onder de stoel laten plaatsen. Het geluid is nu goed, voldoende hoge en lage tonen. Een vrij goedkope en effectieve manier op de audio te verbeteren!.
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON ONDERWEG*

Het type sub staat in mijn onderschrift, en welk type aansluiting...?. Geen idee :) . Met twee tulpjes en + en - Stick Out Tongue
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON FAILURE*

Vandaag aan de slag gegaan met de xenon.. Kreeg de koplampen er makkelijk uit, alles precies volgens schema aangesloten, doet alleen de bestuurderskant het :(

Ballast en bollen nog een keer omgewisseld om er zeker van te zijn dat het niet aan een defect bol of ballast lag, maar dat was dus niet het geval.. Naar mijn idee klopt de aansluiting van de kabelboom niet. Ik mis één driepoot stekker voor de H4 aansluiting, die zat namelijk alleen aan de bestuurderskant en niet aan de bijrijderskant..

Hoop dat ik de set kan retourneren! De kleur was trouwens wel echt mooi 6000k. Heel helder wit licht!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!