Help?

pfff, wat een reacties allemaal. IKkheb toch maar besloten om dit wagentje te verkopen en na mijn bevalling eens rustig verder te kijken. Volgens de heren thuis is alles eraan gedaan wat mogelijk was en ook de dingen die jullie gemeld hebben. Bedankt allen voor het meedenken. Ik reed trouwens vandaag zo weg met een motor die liep als een zonnetje....
Ik blijf graag lid van deze site en zal ook in de toekomst (ik doe dit ook voor het eerst) het juiste topic in het juiste topic plaatsen....
 
volkswagen  polo  1.4 16v 
Tjonge, met het verkeerde been uit bed gestapt of zo.......of heb je je schoonmoeder op visite?

Dag Robin.......

Toch weer zo een zielige opmerking plaatsen, wat ben jij een kneus..
Volgens mijn had @pigeon hier boven een goed punt en het hier bij laten.
Maar ja jij moet weer van die ..... tja reacties geven.
Maar ik hou het hierbij.
Ik heb geen zin om het voor me te laten verpesten door zo iemand als jou.

Dus Doei graafie...



@Ssakkie toch vreemd dat het nu weer goed is.
Misschien kijken voor een polo 6r Stick Out Tongue
Of had je al iets anders ingedachten?
 
pfff, wat een reacties allemaal. IKkheb toch maar besloten om dit wagentje te verkopen en na mijn bevalling eens rustig verder te kijken. Volgens de heren thuis is alles eraan gedaan wat mogelijk was en ook de dingen die jullie gemeld hebben. Bedankt allen voor het meedenken. Ik reed trouwens vandaag zo weg met een motor die liep als een zonnetje....
Zo gaat het meestal hè, zo ben je een hele tijd aan het zoeken wat het probleem is, dan ben je er op een gegeven moment helemaal klaar mee en wil je het weg doen/verkopen en van het één op het ander moment werkt het weer prima, alsof er niks mee aan de hand is. Succes met de verkoop. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!