Help?

Hallo,

Ten eerste wil ik mij voorstellen, want ik ben nieuw hier. Mijn naam is Saskia, 35 jaar en eigenaresse van een polo uit 2002 1.4 16v. Ik ben niet een algehele leek wat auto"s betreft want zowel mijn vader als mijn broer zijn auto monteur. Maar ben zelf dus absoluut geen automonteur. Nu blijkt dus dat ik 2 dingetjes heb met mijn auto die zowel mijn vader als mijn broer niet kunnen oplossen... En voordat ik naar een dure garage ga
Is er misschien hier iemand die deze probleempjes herkend naar aanleiding van mijn verhaal en mij toch ergens mee kan helpen? Dit wagentje rijd namelijk verder heerlijk en aangezien ik bijna een 2e kindje krijg wil ik deze liever niet weg doen.

Als 1e begon na een tijdje het rode olielampje te branden, dit is nagekeken en het ligt niet aan de oliedruk sensor en ook niet aan het oliepeil sensor, hoogstwaarschijnlijk is het een elektronisch probleem in het dashboard, maar dat is ook nagekeken en daar was ook niks mis mee... Mijn broer heeft er een nieuw lampje voor mij ingezet waar ik op kan vertrouwen en deze gaat gek genoeg alleen branden als de motorwarm is en ik met afremmen en terug schakelen onder ongeveer 1000 toeren kom, zodra ik weer opschakel en gas bij geef is het weer in orde. Dus op alleen die momenten is de oliedruk/oliepeil te laag...