Help?

sorry dit snap ik zo snel even niet
Haha, stappenplan:
1. Klik het linkje in de post
2. Geef het topic een titel, bijvoorbeeld 'Voorstellen Polo van Ssakkie'
3. Plaats een stukje over jou en je Polo + eventueel foto's van je Polo

Reden: Dit topic is een 'probleem' topic waar reacties als 'welkom op het forum' door het verhaal heen gaan lopen.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Haha, stappenplan:
1. Klik het linkje in de post
2. Geef het topic een titel, bijvoorbeeld 'Voorstellen Polo van Ssakkie'
3. Plaats een stukje over jou en je Polo + eventueel foto's van je Polo

Reden: Dit topic is een 'probleem' topic waar reacties als 'welkom op het forum' door het verhaal heen gaan lopen.
Ik snap het.
dank
 
volkswagen  polo  1.4 16v 
Als ik je begin tekst lees,
lees ik 2 tegenstrijdig heden.

Er brand een ROOD olie lampje.
Rood is altijd stop direct er is iets niet goed.

De oliedruk is getest, die lijkt OK.

Laatste regel.
Om de oliedruk te verhogen is er een additief toegevoegd.


Lekker bezig dan.
Is de oliepomp belast getest?

Wat is de kilometer stand?
onderhouds historie?
laatste keer distributie vervangen?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Op 3 cilinders lopen kan pen bobine zijn.
Maar ook kabel.

Overigens is aan de datum van aankoop te zien dat je niet de ellende van bouk hebt geerfd.
Maar de problemen lijken er wel heel erg op.
En voor hem was dat een gebed zonder eind.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
@Ssakkie ja Bartjuu doet dat tegenwoordig in elk topic.
Blijkbaar ben je verplicht je voor te stellen en uitgebreidt uitleggen wie je ben ect.
En dat voor een vraag en als het is opgelost je waarschijnlijk nooit meer terug kom...
Maar dat terzijde.

Met een goeie testkast kan je dmv meetwaardes zien welke cilinder er eventueel overslaat en het probleem geeft.

Ook blijf ik van mening dat als electrische geen problemen zijn met de bedrading van de olie druk schakelaar.
Je het echt mechanisch moet gaan zoeken.
Zoals oliepomp zeef verstopt oliepomp zelf defect oid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ssakkie
@Ssakkie ja Bartjuu doet dat tegenwoordig in elk topic.
Blijkbaar ben je verplicht je voor te stellen en uitgebreidt uitleggen wie je ben ect.
En dat voor een vraag en als het is opgelost je waarschijnlijk nooit meer terug kom...
Maar dat terzijde.

Dus jij stelt jezelf niet even voor als je iemand wat vraagt? Je loopt een garage binnen 'dit is mijn probleem, oplossing graag'. Manieren manieren, waar zijn ze gebleven.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Ach ja, je weet wat ze zeggen hè, 'de brutalen hebben de halve wereld' of 'sommigen hebben wel voeding gehad maar geen opvoeding'. Kleine moeite toch om je even voor te stellen?
Dat je er in eerste instantie even niet aan denkt oké, kan gebeuren als je problemen met je auto hebt.


Maar @Robin-1991........wat een belachelijke opmerking. Als iedereen zo zou handelen, een vraag stellen en verder nooit meer iets laten horen, hoe lang zou het forum dan nog bestaan denk je?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mijn stelt ze zicht toch voor in de begin post?.
Uitgebreider dan gemiddelde hierzo.

Dat jullie gelijk op je achterste poten staan daar kan ik niets aan doen.

Om in jullie onderwerp te blijven, in een garage zeg je toch ook je naam en eventueel waar je vandaan kom welke auto ect.
Daarna je probleem.

Of vertellen jullie ook je hobbies en je hele leven aan de monteur of receptie??.

Je moet zelf weten maar ik vind in elk topic tegenwoordig een bericht van Bartjuu met stel je even voor...

Oke uiterraard is dat netjes
Als die persoon dat doet. (Ben ik mee eens)

Maar Als je je voorsteld in een appart topic en vervolgens je onderwerp plaats in een appart topic en daarna niet meer terug kom is her prima.
Maar als je alles in 1 bericht zet is het niet goed.

P.s. Graafie lees je eige bericht nog eens door over een belachelijke opmerking gesproken..
 
Volgens mijn stelt ze zicht toch voor in de begin post?.
Uitgebreider dan gemiddelde hierzo.

Dat jullie gelijk op je achterste poten staan daar kan ik niets aan doen.

Om in jullie onderwerp te blijven, in een garage zeg je toch ook je naam en eventueel waar je vandaan kom welke auto ect.
Daarna je probleem.

Of vertellen jullie ook je hobbies en je hele leven aan de monteur of receptie??.

Je moet zelf weten maar ik vind in elk topic tegenwoordig een bericht van Bartjuu met stel je even voor...

Oke uiterraard is dat netjes
Als die persoon dat doet. (Ben ik mee eens)

Maar Als je je voorsteld in een appart topic en vervolgens je onderwerp plaats in een appart topic en daarna niet meer terug kom is her prima.
Maar als je alles in 1 bericht zet is het niet goed.

P.s. Graafie lees je eige bericht nog eens door over een belachelijke opmerking gesproken..
Het gaat puur om het 'clean' en overzichtelijk houden van topics. Als een bestaand lid of nieuw lid een probleem ervaart en in dit topic beland, omdat het toevallig hetzelfde probleem blijkt te zijn, is het niet wenselijk door tal van 'welkom' berichten heen te moeten zoeken naar informatie.

"Maar Als je je voorstelt in een appart topic en vervolgens je onderwerp plaats in een appart topic en daarna niet meer terug kom is her prima." > Lijkt me prima, als ik bij een garage kom, mezelf voorstel en mijn probleem voorleg en vervolgens denk 'probleem opgelost ik kom hier niet meer' of 'wat een ballentent hier zie je me niet meer', ben je vrij om dat te doen.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Jongens on topic aub, de ts krijgt zo een lekker beeld van dit forum.

Laten we het even zo verwoorden:

Voorstellen in een nieuw topic om dit topic bij het onderwerp te houden.

Voorstellen word op prijs gesteld zodat wij als hulp biedende personen kunnen zien wat voor auto je hebt, wat er aan gedaan is qua onderhoud en modificaties, zowel mechanisch als vcds.

Laten we even even tot 10 tellen en misschien niet reageren op iets wat je niet aanstaan.

Even on topic, is er al een compressietest uitgevoerd?
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Volgens mijn stelt ze zicht toch voor in de begin post?.
Uitgebreider dan gemiddelde hierzo.

Dat jullie gelijk op je achterste poten staan daar kan ik niets aan doen.

Om in jullie onderwerp te blijven, in een garage zeg je toch ook je naam en eventueel waar je vandaan kom welke auto ect.
Daarna je probleem.

Of vertellen jullie ook je hobbies en je hele leven aan de monteur of receptie??.

Je moet zelf weten maar ik vind in elk topic tegenwoordig een bericht van Bartjuu met stel je even voor...

Oke uiterraard is dat netjes
Als die persoon dat doet. (Ben ik mee eens)

Maar Als je je voorsteld in een appart topic en vervolgens je onderwerp plaats in een appart topic en daarna niet meer terug kom is her prima.
Maar als je alles in 1 bericht zet is het niet goed.

P.s. Graafie lees je eige bericht nog eens door over een belachelijke opmerking gesproken..

Tjonge, met het verkeerde been uit bed gestapt of zo.......of heb je je schoonmoeder op visite?

Dag Robin.......
 
Jongens on topic aub, de ts krijgt zo een lekker beeld van dit forum.

Laten we het even zo verwoorden:

Voorstellen in een nieuw topic om dit topic bij het onderwerp te houden.

Voorstellen word op prijs gesteld zodat wij als hulp biedende personen kunnen zien wat voor auto je hebt, wat er aan gedaan is qua onderhoud en modificaties, zowel mechanisch als vcds.

Laten we even even tot 10 tellen en misschien niet reageren op iets wat je niet aanstaan.

Even on topic, is er al een compressietest uitgevoerd?
pfff, wat een reacties allemaal. IKkheb toch maar besloten om dit wagentje te verkopen en na mijn bevalling eens rustig verder te kijken. Volgens de heren thuis is alles eraan gedaan wat mogelijk was en ook de dingen die jullie gemeld hebben. Bedankt allen voor het meedenken. Ik reed trouwens vandaag zo weg met een motor die liep als een zonnetje....
 
volkswagen  polo  1.4 16v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!