Heeft iemand de nieuwe logo’s al gemonteerd?

Netjes hoor. Ik wil dit bij mijn auto ook nog vervangen. Hoe ver zitten de letters onder het logo?
Ja dat was een beetje lastig, heb wat voorbeeld foto’s op het web gezocht.
Tussen de knik in de klep en het VW logo.
En ff zoeken hoe je het wilt centreren, precies evenveel afstand vanaf de zijkant richting de ”G” en de “I” of de T van GTI recht onder het VW logo.
Dat kon ik op het web niet goed zien.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
Ja dat was een beetje lastig, heb wat voorbeeld foto’s op het web gezocht.
Tussen de knik in de klep en het VW logo.
En ff zoeken hoe je het wilt centreren, precies evenveel afstand vanaf de zijkant richting de ”G” en de “I” of de T van GTI recht onder het VW logo.
Dat kon ik op het web niet goed zien.
Snap ik. Ik ken wel iemand die een 2021 polo heeft maar daar staat polo onder het logo die is natuurlijk weer anders gecentreerd dan GTI. Dus dat is ook nog iets om naar te kijken.
 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
Haha ik heb een probleem met achteruitrijcamera de lijnen zijn niet goed gekalibreerd maar omdat ik het nieuwe logo hebt gemonteerd vervalt de fabrieksgarantie van de achteruitrijcamera en wil de VW dealer het niet onder garantie kalibreren...

Misschien andere dealer VW dealer proberen..

Dus als ik andere VW velgen en wielen laat monteren vervalt de hele fabrieksgarantie van mijn auto heb ik hen gemaild haha.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Haha ik heb een probleem met achteruitrijcamera de lijnen zijn niet goed gekalibreerd maar omdat ik het nieuwe logo hebt gemonteerd vervalt de fabrieksgarantie van de achteruitrijcamera en wil de VW dealer het niet onder garantie kalibreren...

Misschien andere dealer VW dealer proberen..

Dus als ik andere VW velgen en wielen laat monteren vervalt de hele fabrieksgarantie van mijn auto heb ik hen gemaild haha.
Oude logo even terugplaatsen. Of is dat veel werk?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ja dat is best veel werk.. en gedoe zeker met de camera.

Ga wel bij een andere dealer. Vind het een vreemde beredenering van mijn VW dealer.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ja dat is best veel werk.. en gedoe zeker met de camera.

Ga wel bij een andere dealer. Vind het een vreemde beredenering van mijn VW dealer.
Ik vind het geen gekke redenatie, je hebt er zelf aangezeten en je kan per ongeluk zelf het probleem hebben veroorzaakt. Dat ze dit dan vervolgens niet gratis voor je willen oplossen vind ik niet gek.
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Leuk
Waarderingen: IbifaHo
Ik vind het geen gekke redenatie, je hebt er zelf aangezeten en je kan per ongeluk zelf het probleem hebben veroorzaakt. Dat ze dit dan vervolgens niet gratis voor je willen oplossen vind ik niet gek.
Nee dat is een misverstand, de kalibratie was hier voor al slecht. De software moet aangepast worden.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ja hoor je overal ze proberen alles eraan te doen om er onderuit te komen.
Hebben ze het tenminste op de Duitse Fora ook over.

Zou idd een andere dealer proberen of een klacht indienen bij de importeur dat wil ook wel eens helpen.
Wat heeft de camera nu met een logo te doen. Dat klik je toch gewoon om.
Die blijft toch hetzelfde
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
Had je het probleem al gemeld bij je dealer voordat je het logo hebt veranderd? Anders is het inderdaad wel erg flauw om het op het verwisselen te gooien.
Nee daarvoor niet gemeld.. maar logo heb ik ook bij hun gekocht en dan hadden zij dit moeten aangeven dat de fabrieksgarantie vervalt op de camera en op het slot..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ja hoor je overal ze proberen alles eraan te doen om er onderuit te komen.
Hebben ze het tenminste op de Duitse Fora ook over.

Zou idd een andere dealer proberen of een klacht indienen bij de importeur dat wil ook wel eens helpen.
Wat heeft de camera nu met een logo te doen. Dat klik je toch gewoon om.
Die blijft toch hetzelfde
Dat heb ik mijn dealer ook gemaild idd. Zelfde als ik andere vw velgen er onder zet vervalt dan de gehele garantie van mijn auto. Logo heb ik zelfs bij hun gekocht.

Ik wacht nog op hun reactie en dan probeer ik het bij de importeur of andere dealer.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Haha
Waarderingen: pierreRS05
Overigens in de garantie voorwaarden staat hier niks over benoemd.

Alleen dealer zal zich beroepen dat dit nwe logo officieel geschikt is voor de Polo vanaf BJ

VW Polo 6 (2G), vanaf 20.07 2020

En daarom de fabrieksgarantie vervalt voor de achteruitrijcamera...
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Nu heb ik begrepen dat de low Line camera niet gekalibreerd kan worden.. alleen de high Line.. de dealer twijfelt nu zelf ook.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb nu ook mijn Polo logo vervangen! Ging eenvoudig door goed te ontvetten en een stukje tape om recht te plakken. Oude logo er af gehaald met flosdraad en wat wasbenzine!
IMG_20210317_124616_1.jpg
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: TimothyR
Was zondag in Breda en stonden toevallig 2 nieuwe Polo's met standaard afgeleverd met nieuwe logo's, ook de naafkappen,

helaas zijn deze naafkappen nog best prijzig om te vervangen en diefstal gevoelig..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!