Heeft iemand de nieuwe logo’s al gemonteerd?

Dat zag ik ook, maar wist/weet niet of dat acceptabel is of zo hoort bij achteraf blinderen.
Hoe zou dat wel moeten zijn?

Ik weet uit ervaring dat sommige een soort behandeling erop doen. Ik heb mijn oude Polo laten tinten zonder ''behandeling'', die had ook een witte rand. Bij mijn huidige auto heb ik een tinter gevonden die er wel iets mee doet, het heette een dot matrix behandeling oid, maar het was niet meer dan een creme brule brander en een ''spateltje''. Maar het is wel een verademing van wat ik eerst had, het is vrijwel niet van OEM te onderscheiden, alleen als je met je neus erop zit of met een vergrootglas.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0TSI 95pk | Audi A6 4K Avant 40TFSI Firmanentblauw 
  • Leuk
Waarderingen: CTML59
Ik weet uit ervaring dat sommige een soort behandeling erop doen. Ik heb mijn oude Polo laten tinten zonder ''behandeling'', die had ook een witte rand. Bij mijn huidige auto heb ik een tinter gevonden die er wel iets mee doet, het heette een dot matrix behandeling oid, maar het was niet meer dan een creme brule brander en een ''spateltje''. Maar het is wel een verademing van wat ik eerst had, het is vrijwel niet van OEM te onderscheiden, alleen als je met je neus erop zit of met een vergrootglas.
Dat heb ik juist laten doen een dot matrix tinting, want dan zou je geen randje zien, kostte ook veel meer...
Is dus niet goed gedaan of hebben ze dan geen dot matrix aangebracht, maar heb ik er wel voor betaald?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Dat heb ik mijn dealer ook gemaild idd. Zelfde als ik andere vw velgen er onder zet vervalt dan de gehele garantie van mijn auto. Logo heb ik zelfs bij hun gekocht.

Ik wacht nog op hun reactie en dan probeer ik het bij de importeur of andere dealer.
Dat snap ik niet van de velgen.Ze worden toch gewoon in VW webshop aangeboden en zelf door de dealer gemonteerd.
Zelfs de subwoofer wordt aan geboden met inbouw er wordt niks vemeld dat je garantie vervalt.
Beetje vreemd verhaal van je dealer.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Highline 
Dat snap ik niet van de velgen.Ze worden toch gewoon in VW webshop aangeboden en zelf door de dealer gemonteerd.
Zelfs de subwoofer wordt aan geboden met inbouw er wordt niks vemeld dat je garantie vervalt.
Beetje vreemd verhaal van je dealer.
Was ook cynisch bedoelt over de velgen, richting mijn dealer. Uiteindelijk heeft VW Nederland mij in het gelijk gesteld en heb gewoon fabrieksgarantie op mijn achteruitrijcamera en front sensor ook al zit er ander niet af fabriek origineel VW embleem op.

Vandaar dat ik de vergelijking maakte met de velgen. Daar heb je natuurlijk ook gewoon fabrieksgarantie op als ze origineel VW zijn.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!