Heeft iemand de nieuwe logo’s al gemonteerd?

en je naafkappen en stuur?
Die zitten me nog niet lekker, zal snel gaan gebeuren ook! Zoek eigenlijk een airbag voor het gewone highline stuur met het nieuwe logo maar kan die nergens vinden :(

Vergeet de oude logo’s in de virtual cockipit en discover media ook niet.. hopelijk kan dat met vcds
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Die zitten me nog niet lekker, zal snel gaan gebeuren ook! Zoek eigenlijk een airbag voor het gewone highline stuur met het nieuwe logo maar kan die nergens vinden :(

Vergeet de oude logo’s in de virtual cockipit en discover media ook niet.. hopelijk kan dat met vcds
Ik zal even navraag voor je gaan doen, kijken of dat mogelijk is. Echter gok ik van niet aangezien alle nieuwe volkswagens met het nieuwe stuur worden geleverd. En de troc rline (met de nieuwe logo’s) wordt geleverd met het golf 7 r/rline stuur met nieuwe logo. Dus daar zijn wel de nieuwe logo’s voor beschikbaar, zoals ik ook aanbied.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: TimothyR
Die zitten me nog niet lekker, zal snel gaan gebeuren ook! Zoek eigenlijk een airbag voor het gewone highline stuur met het nieuwe logo maar kan die nergens vinden :(

Vergeet de oude logo’s in de virtual cockipit en discover media ook niet.. hopelijk kan dat met vcds
Even na vragen aan @Rainesh of @Antera
 
  • Leuk
Waarderingen: TimothyR
Ik neem aan dat Volkswagen nog wel update's uit zal brengen voor MIB2 en dan zal er vanzelf bij de eerstvolgende update wel het 2020 logo in staan.
dit gaat denk ik niet gebeuren.
tevens voor de mib2 systemen komen amper nog software updates uit. bij de laatste versies die ik heb is er niks veranderd aan het logo.
tevens is het logo iets wat al in de unit zit, dit kan je aanzetten of andere kiezen via vcds, is niet zomaar ff kwestie van updaten van systeem.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
dit gaat denk ik niet gebeuren.
tevens voor de mib2 systemen komen amper nog software updates uit. bij de laatste versies die ik heb is er niks veranderd aan het logo.
tevens is het logo iets wat al in de unit zit, dit kan je aanzetten of andere kiezen via vcds, is niet zomaar ff kwestie van updaten van systeem.
welke versie heb jij er momenteel op staan?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Ik kan me herinneren dat het wel mogelijk is om het nieuwe R logo te tonen op m’n digital cockpit, niet voor gekozen omdat ik het oude R line logo veel mooier vind. Je zou dan bijna denken dat die nieuwe VW logo’s dan ook al in het systeem staan..
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!