Heeft iemand de nieuwe logo’s al gemonteerd?

Ik vond het vrij makkelijk, binnenkant los maken en er uit klikken. Daarna kan je er zo bij en vervangen
Hoe heb je dit achter gedaan? Je oude logo gedemonteerd vanuit de binnenkant van je dan de borgveer verwijdert van je oude logo en dit vervangen voor de nwe en dan de borgveer weer teruggeschoven?
Zo las ik het op een Duits forum.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
IMG_2721.jpg

alleen geen donkere kleur!
Inderdaad weer een geweldige foto! Ziet er echt super tof uit jouw Polo.
Nog even over die nieuwe logo's; de voorkant kan er gewoon simpel vanaf, zonder effect op de ACC? En de achterkant, ik heb ook een camera, is daar een goed instructie voor? Ik hoop niet dat ik de halve achterklep daarvoor los moet maken, camera moet demonteren o.i.d. :oops:.

noot: welk merk/type velgen heb jij?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Inderdaad weer een geweldige foto! Ziet er echt super tof uit jouw Polo.
Nog even over die nieuwe logo's; de voorkant kan er gewoon simpel vanaf, zonder effect op de ACC? En de achterkant, ik heb ook een camera, is daar een goed instructie voor? Ik hoop niet dat ik de halve achterklep daarvoor los moet maken, camera moet demonteren o.i.d. :oops:.

noot: welk merk/type velgen heb jij?
Volg ook even ik heb ook achteruitrijcamera en wil dit ook wel ben benieuwd hoe sleve aw rline dit gedaan heeft borgpin los en veer of komt er meer bij kijken
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Inderdaad weer een geweldige foto! Ziet er echt super tof uit jouw Polo.
Nog even over die nieuwe logo's; de voorkant kan er gewoon simpel vanaf, zonder effect op de ACC? En de achterkant, ik heb ook een camera, is daar een goed instructie voor? Ik hoop niet dat ik de halve achterklep daarvoor los moet maken, camera moet demonteren o.i.d. :oops:.

noot: welk merk/type velgen heb ji

Inderdaad weer een geweldige foto! Ziet er echt super tof uit jouw Polo.
Nog even over die nieuwe logo's; de voorkant kan er gewoon simpel vanaf, zonder effect op de ACC? En de achterkant, ik heb ook een camera, is daar een goed instructie voor? Ik hoop niet dat ik de halve achterklep daarvoor los moet maken, camera moet demonteren o.i.d. :oops:.

noot: welk merk/type velgen heb jij?
Dankje!

Het logo aan de voorkant is vrij simpel. Ik heb hier wel een filmpje van als je dit wilt. Het logo aan de achterkant is ook vrij simpel. Dit kan ik je wel uitgebreid uitleggen, maar beter in prive conversatie of op whatsapp. Je moet alleen wel je hele badge uit de achterklep halen.

Mijn velgen zijn originele Pretoria 18 inch 5x112 voor de Golf. Ik gebruik steekmaat adapters om dit mogelijk te kunnen maken.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Dankje!

Het logo aan de voorkant is vrij simpel. Ik heb hier wel een filmpje van als je dit wilt. Het logo aan de achterkant is ook vrij simpel. Dit kan ik je wel uitgebreid uitleggen, maar beter in prive conversatie of op whatsapp. Je moet alleen wel je hele badge uit de achterklep halen.

Mijn velgen zijn originele Pretoria 18 inch 5x112 voor de Golf. Ik gebruik steekmaat adapters om dit mogelijk te kunnen maken.
Maar heb jij ook achteruitrijcamera en daar een nieuw type logo op gemonteerd
Ik heb namelijk wel achteruitrij camera
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!