Heeft iemand de nieuwe logo’s al gemonteerd?

Ik heb vandaag mijn logo's vervangen en ik heb een korte omschrijving gemaakt!

Verwijder de 4 torx schroeven (aangegeven met de rode pijlen) Daarna kun je de afdekking lostrekken, de rest zit met klipjes.
Je kunt dan van de achterkant bij het logo. Schroef los en verwijder de connector.

Om het logo nu van het klepmechanisme los te krijgen moet je van de zijkant een asje er uit tikken waar de hendel om kantelt. Dit vergde enige moeite maar ik heb hem er met beleid uitgetikt en dan lukt het prima.

Nu zet je een 3 onderdelen over van je oude logo, de 2 bussen waar het asje door heen gaat en de veer. Ik heb wat siliconespray in de bussen gespoten om het asje er wat makkelijker in te krijgen. Nu is het even friemelen om de veer op de goede plek te houden terwijl je het asje weer terug schuift. De bussen zitten niet helemaal recht tegenover elkaar bij het in elkaar zetten dus het is even rommelen maar hier heb je profijt van de siliconenspray.

Nu alles weer in omgekeerde volgorde monteren. Je logo is nog uit je achterklep dus als je hem in het slot hebt laten vallen moet je even door het gat waar je logo zat het kabeltje naar buiten vissen of van binnen uit openmaken.

Voor was zo simpel als met iets van zacht plastic je logo los wippen. Hij zit op 3 plekken vastgeklikt aan de bovenkant. Begin aan 1 kant en werk met beleid boven naar de andere kant en hij wipt zo los. Op de foto staan de klikpunten.How 2 1.jpgIMG_20210217_145831.jpgIMG_20210217_145844.jpg3.jpg2021-02-17_154036.jpgIMG_20210217_150509.jpg
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Ik kreeg op het Duitse forum al commentaar over de GTI badges die moeten ook nog.
Had ik me niet gerealiseerd ik oen alweer verzendkosten uit Duitsland of maar in NL bij de Stealer bestellen
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!