HakanC :: 2011 Volkswagen 6R 1.2 TDI Bluemotion

Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Het is 25/30mm dacht ik. Ik wilde ook deze veren halen maar vind 3cm net iets te weinig voor de achterkant want die staat echt hoog bij de 6R! Heb nu een set van H&R gehaald waarbij de achterkant 4cm wordt verlaagd.
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Armo zei:
Het is 25/30mm dacht ik. Ik wilde ook deze veren halen maar vind 3cm net iets te weinig voor de achterkant want die staat echt hoog bij de 6R! Heb nu een set van H&R gehaald waarbij de achterkant 4cm wordt verlaagd.

ik heb onlangs ook eibach 25/30 veren laten plaatsen. voor zakte de bluemotion maar 15mm achter maarliefst 40-45 mm, de auto staat nu recht, zie ook de fotos op mijn thread.
http://www.mypolo.nl/viewtopic.php?f=41&t=1745&start=10


ik heb nu voor en achter 30-35 mm tussen band en wielkast.

ga je voor de H&R set dan zakt ie voor en achter nog wat meer.
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Juist daarom ga ik voor Eibach denk ik.. Die éne centimeter is juist het verschil van Eibach dat je nog steeds comfort overhoudt t.o.v de rest..

En dat is juist wat ik wil.. Mooi (gelijkmatig, inderdaad meer van achteren) verlaagd en toch redelijk comfort ;)

Heb nu effe een financiele tegenvallertje.. Maar binnen 2-3 maanden ga ik hem (of haar ? Big Grin ) verlagen.
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Vandaag grotebeurt gehad (30000km longlife)..

Behalve kromme remschijven niks bijzonders... Deze zijn dan ook afgedraaid. Op naar de volgende 30000 km's ;)

Ook brilhouder besteld i.p.v. handgreep...
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

zo.. GTI grille zit erop.. Rode biesjes vervangen door chroom.. In plaats van GTI embleem R line logo ingevrezen... Ook eibach verlagingsveren besteld uit duitsland. Binnenkort foto' s ;)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

FrankJan zei:
Mooie bak!
Wat verbruikt jou auto ongeveer met die 16" wielen? Wat voor bandenmaat heb jij eronder liggen?

Mvg

Als ik normaal rij (lees: niet mijn best doen om zuinig te rijden en snelweg 140 km/h op de teller) dan haal ik zo'n 1 op 18 a 19.

Als ik mijn best doe (binnenstad snel schakelen, op motor remmen enz, snelweg max 120 km/h) dan heb ik zelfs 1 op 23 gehaald (gemiddeld).

Ik heb voor zomerbanden maat 215/45-16.

Voor winterbanden hebben ze 205/40-16 onder gezet.

Hierdoor is ie iets lager geworden (1 cm totaal volgens calculator, dus 0,5 cm in wagenhoogte) en heb ik meer afwijking op me kilometerteller (130 echte km's zijn nu 140 op de teller, was 137).

Ik merk het nu vooral met drempels die ik nu altijd raak.. Maar hij wordt dus ook verlaagd. alvast wennen ;)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Achterkant 'R' embleem:

28112011686.jpg


Voorkant: GTI grille met chromen biesjes en 'R' embleem:

28112011687.jpg


Nu nog Eibach verlagen.. Dan ben ik klaar.. (ehm.. dat denk ik Stick Out Tongue)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Ik had nog wat over wat ik voor de BM grille had gebruikt .. Ik heb de rode biesjes gewoon verwijderd.. Echter moest ik wel wat wegslijpen om om de chromen biesjes wel goed op plek te krijgen.

De rode biesjes zijn erop geklikt.. Was ook een optie geweest om deze van chromen folie te voorzien.. Maar ja.. had al nog rolletje over van chromen stripping. dus heb ik het zo gedaan..

Daarnaast heb ik de GTI badge eraf gehaald. Em heb ik de plek waar de R logo komt ingevrezen. Deze zit er dus nu er in inplaats van er op.
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

ik vind het er wel netjes uitzien...op een zwarte auto zou dit helemaal te gek staan Big Grin

mag ik vragen waar je die chrome biesjes heb gekocht Ebay.de?
Kun je een voorbeeld hiervan geven?

bedoel je dat je de chrome biesjes had moeten snijden om het passend te maken in de grill?
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

bijvoorbeeld:

http://www.ebay.de/itm/10m-CHROM-Zierle ... 45fac4bf02

Je hebt op de grille, als je de originele biesjes eraf haalt, nog uitstekende delen (van het klik systeem voor biesjes) waardoor je de chromen biesjes niet erop kunt plakken. Dir uistekende deeltjes heb ik dan rustig met een slijptol en mesje weg gehaald. Hierdoor gaan ze wel een beetje dieper zitten op de grille maar valt mee.
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Haha Dankje Ger,

ehm.. Ik ben helemaal doorgeschoten.. blijft een leaseauto.. Moet wel een keer ophouden Stick Out Tongue

Aan de andere kant, het is leuk.. voor die 350 euro per jaar (uitgaande van 4 jaar dat ik hem heb) extra die ik uit mijn eigen zak heb betaald... Dat heb ik er wel voor over om meer plezier ervan te hebben..

Voorlopig alleen nog verlagen als ik nog niet iets moois tegen kom :)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

nóg mooiere velgen?
nóg mooiere stuur?
nóg mooiere koplampen?

everything is possible ;) wat je niet ziet/kent mis je niet Stick Out Tongue totdat EBAY.DE voorbij komt...dan ben je de sjaak Stick Out Tongue
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Ziet er goed uit!! ;) Bij mij zijn ze voorlopig chrome gespoten en worden ze binnekort gewrapped met spiegelfolie, maar wel een slim alternatief met zo'n chrome strip!! Ben benieuwd naar betere foto's want zo'n strip komt binnekort bij mij ook van pas voor de voorkant (niet de grill) :cool:

Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!