HakanC :: 2011 Volkswagen 6R 1.2 TDI Bluemotion

Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Smartie86 zei:
Ziet er goed uit!! ;) Bij mij zijn ze voorlopig chrome gespoten en worden ze binnekort gewrapped met spiegelfolie, maar wel een slim alternatief met zo'n chrome strip!! Ben benieuwd naar betere foto's want zo'n strip komt binnekort bij mij ook van pas voor de voorkant (niet de grill) :cool:

Grtz

Als die verlaagd is ga ik compleet nieuwe foto's maken..
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Bas zei:
Mooi!! Zeker die sportpedalen die maken het af :)

Thanks.. Verlagen en pedalen... dan ben ik echt klaar (hoop ik :))

Krijg eind deze week me nieuwe Iphone 4S. Houder hiervoor en kabels naar ZENEC moet ik ook nog doen..

Heb ook nog licht sensor die ik wil inbouwen. Maar door DRL's vraagt dit te veel aanpassing aan originele kabelboom ben ik bang. DRL'smoeten namelijk automatisch uit wanneer de dimlichten aangaan.. Dat wordt dan de enige wat ik niet doe denk ik.

Voor de rest had ik natuurlijk liever 17" maar i.v.m. kids tijdens vakantie heb ik dat toch niet gedaan.. Verlagen deed ik daarom ook niet maar ik vertrouw erop dat ik met Eibach veren toch redelijk comfort hou.
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Auto inmiddels eibach verlaagd, en achterspeakers vervangen door 2 weg pioneers.. dat scheelt zeg!

Effe snel foto's gemaakt in het donker van bijna alle hoeken ;)

img0150q.jpg


img01505.jpg


img01504.jpg


img01503.jpg


img01502.jpg


img015010.jpg


img01501r.jpg


img01509.jpg


img01508.jpg


img01507.jpg


img01506.jpg
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

peterbaarlo zei:
Mooie bak man, ik wil ook een mat zwart dak ! hoe bevalt het rijcomfort na verlaging?

Thanks ;)

Mijne is geen mat-zwart maar carbon-look.

Wat rijcomfort betreft, het is stugger dan ik had verwacht. Je levert dus eigenlijk best veel in.. Maar stuurt echt veell strakker en de looks natuurlijk. Drempels vallen erg mee omdat de originele veren te week/soepel waren.

i.c.m. 17 of 18 inch zou het voor mij te veel worden wat stugheid betreft. Ik vind dit echt max wat ik kan hebben (zelfs eroverheen)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM HIGHLINE

BJK2 zei:
Of veren weer verkopen en in plaats daarvan een schroefset kopen.. sommigen zijn hardheid instelbaar.

Voor een leaseauto heb ik al zoveel kosten gemaakt :mrgreen:

Dus ik laat het lekker zo zitten. Na paar dagen went het wel. Vind het nu al minder erg. EN wegligging is echt vooruit gegaan zeg!

Het begint weer te kriebelen.. Hmm.. Toch maar ook een setje pedalen kopen?? Stick Out Tongue

Pff.. wanneer hou ik een keer op :)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

vwpolobm zei:
Ik ben benieuwd naar de prijzen van Eibach veren en evt. kosten om erop te zetten.

tussen 250 en 400 afhankelijk van waar je het koopt, wie het eronder zet en waar je uit laat lijnen.

Als je op ebay.de goedkoop veren kunt scoren (ik bood 125 euro ex verzenden) en iemand kent die het goedkoop eronder kan zetten (bijvoorbeeld Bas hier op forum) ben je voor max 250 euro klaar.

Als je naar een gewone bedrijf of dealer gaat ben je 400 euro kwijt.
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM HIGHLINE

Bas zei:
Is het een leasewagen dan??

Dat je er dan zoveel aan mag veranderen had ik niet gedacht.

Yep ;)

Maar de meeste dingen zijn onder leasecontract gebeurd.. Dingen die ik heb gedaan zijn of oem verbeteringen of kunnen er weer van af ;)

Daarnaast heb ik al 3 keer leaseauto ingeleverd. Ze kijken alleen maar naar of er geen schade op zit, bekleding netjes, geen grote gaten in dashboard, banden genoeg profiel etc...

Kans is groot dat ik deze polo over ga nemen aan het einde van leasecontract. Dan mag me vrouw erin rijden :)) Zo'n Polo BM is vrij uniek en wil hem niet missen. Ik zit al op 50.000 km (sinds 15 april).

Hoewel ik haar dan wel moet overhalen of ze afstand wilt doen van haar Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo 155Hp Sport :roll:
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R BM HIGHLINE

Jow HakanC,

Omdat de gti-strips wrappen met spiegelfolie niet gaat, besloten om het op jouw manier te proberen.. Toch een paar vragen:

- Ik veronderstel (hoop) dat je enkel het uitstekend stuk in het midden hebt weggedaan? Dus het lipje dat als het ware in de strip schuift?

-Hoe heb je de chrome strip juist bevestig? Indien enkel het middenste lipje verwijderd is, lijkt het mij nog geen egaal vlak (al denk ik wel voldoende)

- Is de link van de chrome strip dezelfde als die jij gebruikt hebt?

Verder ben ik beperkt in kennis en materiaal dus alle tips zijn zeer welkom ;)

Grtz
 
Dikke BM hoor, HakanC! Erg fraai ook, die kleur leer van binnen!

Vraagje: ik zie iets onder je climatecontrol-unit zitten. Lijkt op een CD/DVD-speler, maar ik neem aan dat die ook al in de ZENEC zit. Dus ... wat is dat voor iets? (En nee, ik ben NIET nieuwsgierig :oops::mrgreen:)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
:)

Met Zenec kun je inderdaad ook dvd kijken (ook achterin) alleen ik heb een zoon van 6 en dochter van 3. En helaas kijken die nooit naar dezelfde dingen. Ik kan nu dus achterin links en rechts naar verschillende dingen laten kijken. (indien nodig ook draadloze hoofdtelefoons aanwezig). Dat ding is dus een losse DVD/SD/USB speler indien nodig ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Off topic:

Zo'n renault megane GT-Line full options met 14% bijtelling kriebelt... ( in het wit met panorama dak enz)

Maar te veel moeite gedaan voor Polo.. Als ik het zou doen doe ik het alleen voor de meer ruimte i.v.m. de ruimte. Scheelt me maar 100 euro per maand exrtra.

Hmm... moeilijke keuze...
 
Hakan ik twijfel nog steeds over die Ventura chip
mijn garantie loopt eind dit jaar af...dus dan wil ik wel een gokje eraan wagen :)

maar hoe doe jij dat dan met onderhoudsbeurten? gewoon eraf halen + Filter? na de onderhoudsbeurt weer erop aan hangen?
heb jij daar wel eens commentaar op gekregen?of helemaal nada?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!