HakanC :: 2011 Volkswagen 6R 1.2 TDI Bluemotion

Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Zo.. Wel even bezig geweest maar het is gelukt.. Chromen knoppen (behuizing) aan beide kanten... Boordcomputer is dus nu ook te bedienen via het stuur..

07092011437.jpg


07092011436.jpg
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Thanks Boys,

Ik denk dat ik als laatste Eibach (alleen veren) ga verlagen.. Lichtsensor ga ik niet doen denk ik .v.m. dagrijverlichting (is wel op te lossen maar weet niet of ik zoveel aan kabelboom wil veranderen)... Dus als ik niets nieuws tegenkom ben ik bijna klaar ;)
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Nou ja mijn keuze...

Als ik geen 70.000 km/jaar reed en/of ermee niet op vakantie ging en/of geen kinderen had dan had ik zeker grotere velgen i.c.m. schroefset eronder gezet...

Maar dat Eibach verlagen ga ik toch doen denk ik... Laatst was me auto vol beladen.. Dat lage achterkant vond ik toch erg mooi staan Stick Out Tongue
 
Re: Hakan's, CandyWhite 6R Buemotion HIGHLINE

Roy78 zei:
Zondag jouw wagen in reallife mogen aanschouwen. Ziet er zeer goed uit.
Enzo heeft nog verlagingsveren te koop als ik me niet vergis.

Dankje ;)

Ik weet niet of zijn veren ook voor BM geschikt is (zal wel passen maar meer of die ook technisch daarop is afgestemd). Ik heb het hem gevraagd.. Dus we zullen zien. Hangt ook af van zijn prijs want op ebay kan ik ze nieuw voor 124 Euro krijgen (ex verzenden dan).

Dan lijkt een vraagprijs van 150 euro ineens duur... Dus we zullen wel zien..

Bijvoorbeeld: http://www.ebay.de/itm/Eibach-Pro-K...389126477?pt=DE_Autoteile&hash=item53e8dda94d

(1.2 TDI blijkt ook deze veren nodig te hebben)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!