HakanC :: 2011 Volkswagen 6R 1.2 TDI Bluemotion

KYC je hebt nou ook korting bij JD he? ;)
Plus ventura is echt een verbetering vind ik zelf :)

En hoe dat te doen met onderhoud? Ik denk idd gewoon alles er even uit halen ;)

Oh en HakanC, die keuze is aan jou, polo is mooi, maar megane is ook niet verkeerd, moet je zelf afwegen wat voor jou beter is ;)
Wat ik alleen wel even flink mee zou laten wegen in je beslissing is hoeveel de polo jou extra gekost heeft en of de overstap dat waard is enz enz
 
VW  6R  1.2TDI 
En aan alles komt een einde...

Ik heb besloten om de Polo weg te doen (lees: overdragen aan een collega). Zodra er iemand is die hem wil hebben (via site werkgever) gaat ie weg.

Het is een zeer mooie en fijne auto. Maar met 70.000 km per jaar met mijn lengte en 2 kids is ie toch met iets te klein. Met lange ritten merk ik vooral dat ik mijn benen niet fijn kwijt kan aan de zijkanten. Ook past mijn dochter nu nog net achter mij met haar zitje maar duurt niet lang meer dat het niet meer gaat passen.

Dus nu wachten op een berichtje van iemand die hem wil hebben. Eerste heeft zich al gemeld. Even kijken of het wat gaat worden.

Dus binnenkort waarschijnlijk te koop (indien nieuwe berijder niet wilt overkopen):

- Ventura-Chip + Greenfilter
- Zonnebrilhouder i.p.v. bestuurdershandgreep
- Brodit Polo telefoon-clip
- Sonnyboy achter en zijruit zonneweringen
- Donkere achterlichten
- GTI Gril met chromen biezen i.p.v. rood
- 1 din DVD speler

En als jullie willen weten wat er (waarschijnlijk) in plaats komt:
Een Volvo V40 die pas in Juli uitkomt. En dan wel precies zoals op deze foto's in SUMMUM uitvoering:
Prijzenoverzicht Volvo V40 - Autovisie | Het laatste nieuws over auto's op Autovisie.nl van De Telegraaf [autovisie]
 
Als het zover is (en als het lukt om een collega te vinden die hem over wilt nemen):
300 euro voor filter en chip en 75 euro voor (aangepaste) grille zoals die nu is denk ik

nou ik hoor het wel of die collega van je het over wilt nemen...zoniet heb ik wel interesse in die Ventura chip + Filter Big Grin
300 euro is best een koopje ^_^
 
Zo ZO! inclusief de grille zelfs haha (Lijkt wel Tell Sell Stick Out Tongue) doe er nog een GTI Grille erbij ;)

maar wanneer weet je het eigenlijk (of die collega het van je wilt overkopen? volgende maand?)

woon je ver(woon zelf in Hoofddorp)? als ik hem dan overkoop moet ik wel dat stukkie naar jou rijden namelijk
 
Nope.. is overgenomen door nieuwe berijder..

Zonneschermen en Zwarte achterlichten zijn ook zo goed als verkocht.

Heb enkel nog Ventura Chip en greenfilter over. Als het niet hier via Forum verkocht wordt zet ik het op marktplaats.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!