H7 lampen voor de polo bm

Zojuist bij Jela geweest vanwege de H4 naar H7 conversie. Hij heeft een aanpassing gedaan waardoor zowel Dim als Groot-licht tegelijk functioneren. Het kan dus via de VAG-com.

Wel zie ik, wanneer je dimlicht aan hebt en je schakelt grootlicht in, dat het dimlicht even onderbroken wordt. Ik zou graag willen weten of dat bij de "echte" confort/highline's ook het geval is. Misschien moet er fysiek toch nog een relais tussen zitten o.i.d. en brand ik niet de kabels door vanwege een te hoge spanning.

GroteFoto-YDLAIQPI.jpg
 
graafie zei:
Ik weet niet wat er evt allemaal mis kan zijn met de uitvoering van de auto en de H7 koplampen. Ik heb de Hella (H7) koplampen besteld in Duitsland en alles werkt perfect zoals het hoort te werken. Ik heb een BM ( gekregen in Januari 2011) met start/stop systeem en dagrijverlichting onder in de bumper en totaal geen problemen met grootlicht en/of dimlicht.

@Graafie:
Als jij geen problemen had en alles functioneerde normaal na vervangen van H4 door H7, kun jij dan bevestigen dat het dimlicht even dooft/blinkt eer je het grootlicht activeert? Ben erg benieuwd of dit nu hoort.
 
Toch even weer terug naar Jela binnekort. De VAG-com instelling werkt niet geheel correct. Ik mis nu in het interrieur de rode verlichting in de deuren en dashboard, Airco, RNS310 doen het wel alleen valt het nu niet meer te dimmen.
 
sorted zei:
graafie zei:
Ik weet niet wat er evt allemaal mis kan zijn met de uitvoering van de auto en de H7 koplampen. Ik heb de Hella (H7) koplampen besteld in Duitsland en alles werkt perfect zoals het hoort te werken. Ik heb een BM ( gekregen in Januari 2011) met start/stop systeem en dagrijverlichting onder in de bumper en totaal geen problemen met grootlicht en/of dimlicht.

@Graafie:
Als jij geen problemen had en alles functioneerde normaal na vervangen van H4 door H7, kun jij dan bevestigen dat het dimlicht even dooft/blinkt eer je het grootlicht activeert? Ben erg benieuwd of dit nu hoort.

Hallo Sorted

Ik heb ook H7 in mijn bm, ik heb het net geprobeerd.
Als ik het groot licht er op zet dan dan dooft er helemaal niks, alle 3 de lampjes branden.
Ik heb niks aan laten passen het werkte gewoon.

Groeten Ger.
 
Raarrr... mijn BM is van week 18/2011. Wanneer is die van jou geproduceerd? Als Jela jouw BM zou kunnen uitlezen dan kunnen we de verschillen zien. Naja... ik draai het eerst even weer terug voordat we meer weten.
 
sorted zei:
Raarrr... mijn BM is van week 18/2011. Wanneer is die van jou geproduceerd? Als Jela jouw BM zou kunnen uitlezen dan kunnen we de verschillen zien. Naja... ik draai het eerst even weer terug voordat we meer weten.

hij is van 10/2010
 
Ik heb de schema's nog eens goed bekeken. Het lijkt erop dat de auto's met winterpakket (dus koplampsproeiers) zonder relais werken en dus alles via dit dus via canbus regelt.

Ik denk wel dat Jela dit kan oplossen alleen is het zoek/probeerwerk... Ik moet ook binnenkort naar hem toe..

@Ger Heb jij wel koplampsproeiers?
 
HakanC zei:
Ik heb de schema's nog eens goed bekeken. Het lijkt erop dat de auto's met winterpakket (dus koplampsproeiers) zonder relais werken en dus alles via dit dus via canbus regelt.

Ik denk wel dat Jela dit kan oplossen alleen is het zoek/probeerwerk... Ik moet ook binnenkort naar hem toe..

@Ger Heb jij wel koplampsproeiers?

ja ik heb een polo bm met alle extra's

groeten ger
 
@sorted

Ik heb het erg druk.. maar 15 juli vertrek ik voor vakantie. ik ben van plan om binnen 2 weken bij Jela langs te gaan. Het wordt toch via regel-Unit geregeld. En er is echt geen dimlicht relais aanwezig bij ons... Dus het moet via Canbus te regelen zijn. Ons enige hoop is Ger's auto nu Stick Out Tongue Maar hoe krijgen we hem bij Jela?? Big Grin

@Ger

Ger kun je kijken of er bij jou wel dimlicht relais inzit? (aan de hand van afbeelding die ik eerder had gepost)
 
HakanC zei:
@sorted

Ik heb het erg druk.. maar 15 juli vertrek ik voor vakantie. ik ben van plan om binnen 2 weken bij Jela langs te gaan. Het wordt toch via regel-Unit geregeld. En er is echt geen dimlicht relais aanwezig bij ons... Dus het moet via Canbus te regelen zijn. Ons enige hoop is Ger's auto nu Stick Out Tongue Maar hoe krijgen we hem bij Jela?? Big Grin

@Ger

Ger kun je kijken of er bij jou wel dimlicht relais inzit? (aan de hand van afbeelding die ik eerder had gepost)


en waar zitten die relais van pagina 8 ??

groeten ger
 
@Ger:
Jela wil graag weten wat voor een module jij in je auto hebt. Je kan een foto maken met je telefoon o.i.d.. Module zit onder het stuur en de sticker zit aan de achterkant... beetje tricky om de fotograferen maar hoop dat het lukt.

@ HakanC
Welke module heb jij er in zitten?

Als we de auto van Ger of een gelijkwaardige kunnen uitlezen kunnen we de zaken vergelijken.
 
Ik zal kijken... Hoop echt dat we hier uitkomen :(

--EDIT--

Ik heb dus 6r0937088D

@ger: Die van jou eindigt dus zeker op "b"??

@sorted: En wat is jou nummer? waarschijnlijk hetzelfde maar enidigt het op een b of een D?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!