H7 lampen voor de polo bm

Oostrum1 zei:
Voor die setjes Osram Nightbreakers, Philips Nightguide, X-treme power of Blue Vision Ultra moet je eens zoeken op Ebay. Daar heb je al een setje voor 18 euro. Wel uit Duitsland of UK, maar de verzendkosten zijn vaak maar 2 of 3 euro.

Verder moet je wellicht eens kijken op http://www.auto-lamp.de
Duitse site met allemaal dit soort lampen en nog goedkoop ook.

GOEIE TIP!! ik ga ze dan op Ebay bestellen ofzo...als het verzenden zo cheap is dan zou ik het gewoon daar bestellen

@PoloBM en Oostrum1
Heb je een punt in...groot licht gebruik ik bijna nooit alleen als ik dat coming home ff moet seinen...anders alleen Dimlicht vervangen?
 
Heb onlangs ook de h4 units vervangen door de h7 units. Nu nog even wachten op de xenon setjes.. Dus alle tijd om een oplossing te vinden zodat het dimlicht blijft branden bij het inschakelen van het grootlicht.

Is er ook iemand die het met canbus instellingen heeft geprobeerd bij een 88F module?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!