H7 lampen voor de polo bm

Heren,


Mijn auto als dummyauto voor de overige forumleden met hetzelfde probleem.
Gister direct naar Jela gereden en de B en D unit wisten we al van de werking e.d.

Ik heb de nieuwere F unit en had hetzelfde probleem dat bij mijn H7 unit bij het grootlicht aan het dimlicht uitging.

Heel de unit bekeken en het is met een F unit dus ook niet mogelijk op dit via Vagcom te regelen helaas.

Hierna is Jela nog doorgegaan met onderzoek en uiteindelijk heeft hij een manier gevonden de dimlichten te laten branden terwijl je grootlicht aanzet. Dit tijdens de vaste grootlicht stand en bij de sein stand.

Ik ben hier uiteraard erg blij mee en daarom geef ik dit aan voor de anderen forumleden die hetzelfde probleem hebben.


p.s. Er is geen relais geplaatst en geen extra draden of solderen e.d.!!!!!!
 
Goed nieuws ;)

Ik hou het wel zo ;) Misschien dat ik het ooit nog wel aanpas.. Maar alles werkt bij mij nu goed dus ga nu niet alles weghalen en nog een keer naar Jella.. Hoewel ik de menu wel om zou willen zetten naar NL of ENG.. Duits.. Bah Stick Out Tongue
 
Ben ook alvast onder mijn dashboard gekropen en erachter gekomen dat ik precies dezelfde code heb staan als die van jou.
Jou oplossing was naar Jela gaan, deze kan het regelen?

Bedankt alvast!



ferry zei:
Heren,


Mijn auto als dummyauto voor de overige forumleden met hetzelfde probleem.
Gister direct naar Jela gereden en de B en D unit wisten we al van de werking e.d.

Ik heb de nieuwere F unit en had hetzelfde probleem dat bij mijn H7 unit bij het grootlicht aan het dimlicht uitging.

Heel de unit bekeken en het is met een F unit dus ook niet mogelijk op dit via Vagcom te regelen helaas.

Hierna is Jela nog doorgegaan met onderzoek en uiteindelijk heeft hij een manier gevonden de dimlichten te laten branden terwijl je grootlicht aanzet. Dit tijdens de vaste grootlicht stand en bij de sein stand.

Ik ben hier uiteraard erg blij mee en daarom geef ik dit aan voor de anderen forumleden die hetzelfde probleem hebben.


p.s. Er is geen relais geplaatst en geen extra draden of solderen e.d.!!!!!!
 
Net bij de dealer geweest. Deze geven aan dat het ombouwen gewoon mogelijk is, wel met een kleine aanpassing dan.
Nu komt het leuke....exclusief de koplampunits kost dit ca. 250-300 euro! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Barry zei:
Net bij de dealer geweest. Deze geven aan dat het ombouwen gewoon mogelijk is, wel met een kleine aanpassing dan.
Nu komt het leuke....exclusief de koplampunits kost dit ca. 250-300 euro! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Das geen dealer, das een Stealer !!
 
Zojuist h7 gemonteerd met direct Philips 100% meer zicht lampen, extreme vision ofzo.
Geeft echt een bak meer licht, ben tevreden!
Alleen gaan ook mijn dimlampen uit bij grootlicht, was verwacht, alleen nog ff kijken hoe dit veranderd kan worden. Via Jela heb ik begrepen dat dit mogelijk is..
 
Vanmiddag de nieuwe H7 units geplaatst!!! :mrgreen: :mrgreen:

DAT HAD IK EERDER MOETEN DOEN !!!!!!! :geek:

En ik had/heb geluk...alles doet het zoals het hoort! Groot licht (met dimlicht erbij!),seinen, stadslichten, knipperlichten ALLES.

Mijn weekend kan niet meer stuk!!!! :cool: :lol: :lol: :cool:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
ferry zei:
Heren,


Mijn auto als dummyauto voor de overige forumleden met hetzelfde probleem.
Gister direct naar Jela gereden en de B en D unit wisten we al van de werking e.d.

Ik heb de nieuwere F unit en had hetzelfde probleem dat bij mijn H7 unit bij het grootlicht aan het dimlicht uitging.

Heel de unit bekeken en het is met een F unit dus ook niet mogelijk op dit via Vagcom te regelen helaas.

Hierna is Jela nog doorgegaan met onderzoek en uiteindelijk heeft hij een manier gevonden de dimlichten te laten branden terwijl je grootlicht aanzet. Dit tijdens de vaste grootlicht stand en bij de sein stand.

Ik ben hier uiteraard erg blij mee en daarom geef ik dit aan voor de anderen forumleden die hetzelfde probleem hebben.


p.s. Er is geen relais geplaatst en geen extra draden of solderen e.d.!!!!!!

Beste Ferry,

Nou dat klinkt helemaal goed man.

Ik wil het zelfde gaan doen, maar ik wil eerst graag weten wat voor type Module ik in mijn auto heb. Ik heb onder het dash gekeken maar ik kan de module NIET vinden.

Zou jij of Iemand anders een FOTO kunnen plaatsen van hoe de module er uit ziet en WAAR deze zit, dan zoek ik me eigen niet wezeloos.

Ben erg benieuwd!

MVg

DrDeathhand
 
Ger zei:
de module zit bij het linker knie onder het dashboard bestuurders kant er zit er maar 1 en is bijna niet te zien ;)

groeten ger

Beste Ger,

Heb jij hier een foto van?? Ik denk dat ik wel gevonden heb WAT het is, maar ik weet niet precies WAAR dan die code zit waar iedereen het over heeft. Als jij me een pic kan laten zien van jou dan weet ik waar ik moet zoeken!

Thanks!
 
Beste Heren, en misschien ook dames,

Ik zit deze post met veel aandacht door te lezen want ik ook stoor me al een geruimte tijd aan de lage lichtopbrengst van me Polo BM.

Nou heb ik een aantal vragen gereleteerd met deze post.

1. Misschien een aparte vraag maar ik vraag hem toch. Hoe komt het eigenlijk dat de H4 unit zo veel minder licht brengt als de H7 Unit?? (als ik de units vergelijk zie ik dat ze er zeker anders uit zien maar waarom ze zo veel minder licht geven geen idee)

2. Heeft iemand al een H7 unit geplaatst op een Polo die van hmm laten we ze zeggen midden 2011 is? Juni Juli? Zo ja paste deze zonder problemen?

DrDeathhand
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!