H4 Xenon inbouwset bluemotion xenonlamp.nl

:? Ik heb de set ingebouwd en niks geen vervelende randzaken. Een ding is vreemd???? Voordat ik begon stond de bochtenverlichting aan en nu de xenon lampjes erin zitten niet meer. Ik heb er een keer iets over gelezen maar kan dit niet meer terug vinden. Klopt dat de bochtenverlichting weer uitgezet wordt als de accu los is geweest??? Andere zaken die ik ooit heb veranderd staan nog wel goed.
Ook zag ik dat in het instructieboekje geen overzicht staat van de zekeringen!!!!! Weet iemand welke zekering je moet hebben voor bochtverlichting? Trouwens de mistlampfunctie werkt wel dus de lampen zijn nog ok, maar het blijft iets raars. Ik hoop dat iemand me kan helpen en indien nodig laat ik de bochtenverlichting weer aanzetten.............
 
wat vervelend allemaal
animaatjesverdrietige42620-1.gif
ik wacht nog wel even tot mijn lichtsabel werkt "may the force be with you all"
animaatjesslaanenvechten47738-1.gif
 
Misschien werkt die bochtenverlichting hetzelfde als je automatische ramen.
eerste keer handmatig volledig openen en sluiten.
zal misschien met die verlichting ook zo zijn,
stuur s volledig naar links en naar rechts draaien?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Hè, da's balen!

Klopt dat de bochtenverlichting weer uitgezet wordt als de accu los is geweest???
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dat NIET het geval is: heb laatst ook de accu los gehad, en de bochtverlichting doet het nog steeds.

Ook zag ik dat in het instructieboekje geen overzicht staat van de zekeringen!!!!! Weet iemand welke zekering je moet hebben voor bochtverlichting?
Zie dit topic voor het overzicht van de zekeringen.

Edit: zelf ook even gekeken, en volgens mij is er geen speciale zekering voor de bochtverlichting. Wel voor de mistlampen voor: nr 54.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dat NIET het geval is: heb laatst ook de accu los gehad, en de bochtverlichting doet het nog steeds.

Maar kan het zijn dat bij jouw Polo de bochtenverlichting al standaard erop zit?? Ik rij met een BM en heb het later aan laten vinken via VCDS.
Misschien dat het daar aan ligt.
 
Maar kan het zijn dat bij jouw Polo de bochtenverlichting al standaard erop zit?? Ik rij met een BM en heb het later aan laten vinken via VCDS.
Misschien dat het daar aan ligt.

Af-fabriek zit bij mijn Polo inderdaad de bochtenverlichting er al op. Aangezien al je andere aanpassingen wel zijn behouden, klinkt het mij niet direct logisch in de oren dat de bochtenverlichting als enige weer wordt teruggezet. Maar het zou natuurlijk kunnen...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Af-fabriek zit bij mijn Polo inderdaad de bochtenverlichting er al op. Aangezien al je andere aanpassingen wel zijn behouden, klinkt het mij niet direct logisch in de oren dat de bochtenverlichting als enige weer wordt teruggezet. Maar het zou natuurlijk kunnen...

Volgende week maar eens naar laten kijken want het blijft vreemd. In ieder geval bedankt voor de reactie's;)
 
Volgende week maar eens naar laten kijken want het blijft vreemd. In ieder geval bedankt voor de reactie's;)

Vandaag via Vcds gekeken maar de bochtenverlichting staat gewoon aangevinkt. Dus het moet ergens anders aanliggen. Van het weekend maar eens proberen als de Can-bus kabeltjes er tussen uit zijn of het dan werkt??? En alle zekeringen maar eens nakijken. Via Vcds stond er wel een melding dat de bochtenverlichting een storing heeft gehad.
 
Gister even een fototje geschoten.

Je ziet hier duidelijk dat de linker hotspot dichterbij ligt en de rechter verder weg.

is dit normaal?

flow-albums-flow-picture1579-a.JPG

Toch gister maar eens aan de knutsel gegaan.
En wat blijkt:
Het maakt dus uit welk lampje je in welke kant doet.

Er staat niks op qwa links of rechts maar ik heb de lampjes omgedraaid en nu is het lichtbeeld wel gewoon goed.
Wat in de vorige post ook gezegd werd dat ze iets verschillen dat is nu ook maar niet meer het grote verschil zoals de foto die ik eerder poste.

Ik dacht ik deel het even voor de mensen die met hetzelfde probleem zitten.

Groetjes

Floris
 
Vandaag via Vcds gekeken maar de bochtenverlichting staat gewoon aangevinkt. Dus het moet ergens anders aanliggen. Van het weekend maar eens proberen als de Can-bus kabeltjes er tussen uit zijn of het dan werkt??? En alle zekeringen maar eens nakijken. Via Vcds stond er wel een melding dat de bochtenverlichting een storing heeft gehad.

ik kwam dit berichtje tegen en ben nog wel benieuwd naar het eindresultaat, gr. Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
De bochtenverlichting werkt nog steeds niet. Alles staat aangevinkt via Vcds maar helaas. De vrees is dat de BCM het heeft laten afweten en heb toen maar besloten om de bochtenverlichting uit te laten zetten. Ik miste de bochtenverlichting toch niet en verder werkt alles goed. Als ik het ooit weer aan wil laten zetten dan zal ik een ander BCM erin moeten laten plaatsen maar of het zover komt.............
 
Hmm.. Nou wil de ironie dat mijn bcm ook dienst weigert wat betreft bochtenverlichting:roll:
Ik kan het instellen, ik kan de dashmelding (dat bochtenverlichting niet werkt) uitzetten, maar nog steeds geen bochten verlichting:roll:

Ik krijg een foutmelding dat de activatie van de bochtenverlichting kortsluiting maakt op een plus?(als ik t goed herinner, heb zo niks opgeslagen) zowel links als rechts. Ik heb nog niet geprobeerd om mijn originele units terug te zetten en te kijken wat er dan gebeurt (heb daar momenteel even geen zin in:mrgreen:)

Nou heb ik wel wat besteld uit china om het relais voor bi-xenon setjes te vervangen, maar het duurt nog wel even voordat die kabels er zijn en dan is t nog de vraag of mijn ballasten idd zo canbus zijn als wordt gezegdStick Out Tongue
Zijn wel goede oplossingen om helemaal geen storing te krijgen, maar als canbus ballast zijnde zie ik het liever zonder die oplossingStick Out Tongue (en dan heb ik het dus niet over coderen)
 
VW  6R  1.2TDI 
Nou heb ik wel wat besteld uit china om het relais voor bi-xenon setjes te vervangen, maar het duurt nog wel even voordat die kabels er zijn en dan is t nog de vraag of mijn ballasten idd zo canbus zijn als wordt gezegdStick Out Tongue
Zijn wel goede oplossingen om helemaal geen storing te krijgen, maar als canbus ballast zijnde zie ik het liever zonder die oplossingStick Out Tongue (en dan heb ik het dus niet over coderen)

:confused: GewoonJan, Ben zeer benieuwd naar het resultaat uit China. Dus als ik het goed begrijp komt het door het relais wat er bij aangesloten zit en waarschijnlijk dat je maar 1 orgineel aansluitblokje gebruikt. Of zit ik er nu naast........
 
:confused: GewoonJan, Ben zeer benieuwd naar het resultaat uit China. Dus als ik het goed begrijp komt het door het relais wat er bij aangesloten zit en waarschijnlijk dat je maar 1 orgineel aansluitblokje gebruikt. Of zit ik er nu naast........

Jep, dat is idd mijn verwachting;)
Of het klopt? Geen idee. Maar ik verwacht dat de bochtenverlichting weer in werking zal treden als het dimlicht geen fout meer genereerd;)
Over de resultaten houdt ik jullie op de hoogte, maar verwacht het maar niet snel, kan tot max 30 werkdagen levertijd hebben namelijk:(
 
VW  6R  1.2TDI 
Heb je terwijl we wachten al iets meer info over de Chinese oplossing ?

Zijn gewoon kabels die t relais vervangen en eigenlijk hetzelfde doen ;)
Dus per unit een H4 connector, de plus en massa gaan naar de ballast, het grootlicht gaat naar de (bij mij) sluiter en de massa komt samen met de andere massa ;) daarmee is een relais dus niet meer nodig. Verder moet ik ook nog warning cancellers bestellen, zodat ik zeker weet dat ik storing vrij kan rijden (zonder te coderen) ;)

Edit, ik zal morgen wel even foto's van de betreffende dingen hier plaatsen, hebben jullie er ook een beeld bij.
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!