H4 Xenon inbouwset bluemotion xenonlamp.nl

Mooi dat ze binnen zijn!
Ik ben er nog niet weer mee bezig gegaan, zal pas volgend weekend worden vanwege 2 tentamens;)

Ben benieuwd wie er zich als eerste aan gaat wagen :mrgreen:

Stick Out Tongue Ik heb de gok gewaagt en ze erin gezet!!!!!!!!
De lampen werken geen gekke dingen tegen gekomen. En ja hoor de bochtenverlichting werkt ook weer als van ouds.
Dus het niet aansluiten van het ene aansluitblokje zal het probleem geweest zijn.
Weer een euvel de wereld uit..........:mrgreen:
 
Heb jij al een poging gewaagd ?

Oh oeps, hier vergeten te reageren:geek:
Maar, jep! De kabels zitten er onder tussen alweer een weekje á 2 in:)
Ik krijg er geen foutmeldingen van de xenon, dus of mijn ballasten zijn idd prima geschikt als canbus ballast of de ingebouwde condensator in de relais vervangende kabels doet goed zijn werk of combiStick Out Tongue
Iig, alles werkt naar behoren, behalve de bochtenverlichting, die weigert nog steeds.

Jij de kabeltjes er ook al tussen gezet?
 
VW  6R  1.2TDI 
Nope, wou eerst meer positieve berichten afwachten. (En wat warmer weer)

Denk dat ik aan de ene kant mijn oude (dubbele) relais laat zitten en aan de andere kant 1 van mijn nieuwe relais kabels zet.
Volgens mij moet dat voldoende zijn.

Aaah! Nou op zich zou het prima moeten werken ;)
De meeste tijd ben je kwijt om je huidige relais eruit te vissen Stick Out Tongue
Maar 2 conventionele relais kabels zou inderdaad ook prima moeten werken. Ik heb anders nog wel 2 losse error cancellers (condensatoren) voor je, die voor mij overbodig zijn geworden, mocht het nog een foutmelding geven in je bcm.
 
VW  6R  1.2TDI 
Je weet dat dit niet de oem xenon lampen zijn? ;)
Dit zijn volgens mij de dectane lampen voor de asia markt, ze hebben namelijk de angeleyes ;)
Bedoelde dat de aansluiting van de Xenonlamp zelf dezelfde is als de OEM (D3S?):
20130311_130853.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo allemaal, na veel gelezen te hebben op dit forum betreft verlichting heb ik een setje H7 koplampen aangeschaft. Echter wil ik nu overstappen naar xenon. Nu is het mij niet heel duidelijk of dit mogelijk is in combinatie met een Polo Bluemotion zonder extra (warme) weerstanden. Is het mogelijk xenon in te bouwen en alleen de melding uit te zetten op BC? Wil graag xenon van Pilot in de H7 koplampunits. Wat zijn de te volgen stappen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!