Gefacelifte Polo

Ik ga ook voor de Facelift :)! Inruilvoorstel akkoord bevonden.
Tof! Je kan nog niets configureren hier in NL toch? Voor welke kleur ga je? Ik ga mijn huidige full-options R-Line misschien ook inruilen, maar dan voor de GTI als deze ook écht vernieuwend is. Eind deze maand zou VW deze vrijgeven voor publiek. Ben benieuwd. Wel jammer dat white-silver überhaupt al enige tijd niet meer als kleur te bestellen is.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Tof! Je kan nog niets configureren hier in NL toch? Voor welke kleur ga je? Ik ga mijn huidige full-options R-Line misschien ook inruilen, maar dan voor de GTI als deze ook écht vernieuwend is. Eind deze maand zou VW deze vrijgeven voor publiek. Ben benieuwd. Wel jammer dat white-silver überhaupt al enige tijd niet meer als kleur te bestellen is.
Reef blue, prachtig hoe die erbij staat met Bergamo's eronder.

1624563906668.png
 
Volkswagen  Polo  - 
Met de kleuren die ik in de Duitse configurator zie, zou ik 100% voor Kings Red gaan. In dit kleurtje vind ik de nieuwe Golf zelfs mooi om te zien!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
behalve het goedkoop en lelijk groot stuk zwart plastiek in de voorbumper (links & rechts) en de andere lichtblokken voor en achteraan is er voor de rest toch niets veranderd..
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: nsg
Ik vind de GTI echt ontzettend dik stralen, maar een 2.0 TSI is mij net te.
Dat is inderdaad een keuze. Snap ik. Echter de 150pk zal niet meer in de opties staan. Wat is dan voor jou de meerwaarde met jouw huidige AW en de nieuwe? Puur ontwerp/design?
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!