Gefacelifte Polo

Zal de huidige aw uit productie gaan?

8 april heb ik een Polo samen gesteld (lease van de zaak)

Comfortline business
Advance pakket
Keyless go
Licht en zicht pakket

3 dagen later krijg ik een bericht van de leasemaatschappij dat de Polo uit voorraad leverbaar is. Lang gezocht naar een Polo AW wat erop lijkt maar niet kunnen vinden. Gekozen voor een Highline Business R (zonder led :( en pano). Dus ja alles is uit voorraad leverbaar ivm de nieuwe facelift geen productie
 
VW Polo AW |  Highline Business R  95PK 
Ben ik de enige die de auto wel heel mooi vind maar dat ze nu wel een beetje overdrijven met het imiteren van de golf 8?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
nee hoor... ik vind m ook mooier.
die andere hebben gewoon geen smaak
Smaken verschillen, rare opmerking. Zijn zat mensen die de golf 8 mooi vinden, en de nieuwe polo ook. Maar als het zowat een kopie van de golf 8 is mag je het wat mij betreft geen polo noemen. Jammer dat de polo geen eigen identiteit meer heeft.
 
Polo  6c  Verkocht 
Ik ben overigens erg nieuwsgierig naar iets heel anders, de nieuwe kleur “Ascot Grey”, ik ben namelijk altijd al gecharmeerd van grijs (niet metallic). Afwachten tot het eerste exemplaar rondrijdt.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Maar ja... als dit dan weer ideeën zijn zoals de GTI eruit zou kunnen zien, dan krijg ik toch wel erg veel interesse in een GTI (als dat nog verstandig is om aan te schaffen in deze tijd van duurzaamheid) ;). Maar serieus ik loop al langer met het idee een GTI te kopen, mits überhaupt deze nog in NL verkocht gaat worden. Overigens de dubbele uitlaat op deze gerenderde foto's zijn wel erg fraai.2022-volkswagen-polo-gti-gets-rendered-with-very-real-dual-exhaust-golf-vibes_1.jpg2022-volkswagen-polo-gti-gets-rendered-with-very-real-dual-exhaust-golf-vibes_2.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: MaartenAW en Timahg
blijf er wel bij, de stukken achterlicht op de koffer maken de lichten te groot en lelijk..
zo veel zal er uiteindelijk ook niet veranderen aan de wagen behalve dan een andere voor en achterbumper, andere lichtblokken voor en achter, ledbalk in de grill bij R line of als optie, en een ander MMI en zo binnenin. en mss nog een paar kleinen dingetjes die ik vergeten ben :cool:
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
als je ze zo naast elkaar ziet dan hou ik het wel bij mijn huidige versie, de nieuwe is een sobere afgelikte versie die te veel uiterlijke trekken van een golf 8 heeft.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!