Gefacelifte Polo

het dure optie licht pakket vooraan en achteraan vind ik wel iets hebben. al zijn de smalle stukken op de koffer voor mij wel overbodig. (Te golf 8 achtig)
en het grootste infotainment scherm is ook wel leuk, wel jammer dat je bij de climatronic wel geen draaiknoppen hebt dat je tijden het rijden probleemloos kan bedienen.
voor de rest lijkt het niet zo ingrijpend behalve dan een ander bumper en gril en zo, maar het prijskaartje zal wel weer een heel stuk omhoog gaan denk ik.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Goed bezig met de super recente info die je deelt! (y)

Wel erg jammer dat de fysieke draaiknop bij de media/navi verdwenen is en vooral dat climatronic nu ook geen fysieke knoppen meer heeft. Bij de Golf was dat in de reviews over het algemeen een issue. Die tiptoetsen is ook niet alles...
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Ik vind hem niet mooier, oogt minder stoer, jammer.
Gelukkig ben ik nog erg blij met mijn huidige en blijf ik er nog een lange tijd in rijden.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke
Vind het juist andersom, vind de nieuwe juist echt stoer ogen, maar lijkt echt donders veel op een golf 8. Dat is wel erg jammer. de huidige aw lijkt niet op een bepaalde model.
ik vind de huidige AW juist stoer, wat hoekige lijnen, sportief. de polo was eindelijk volwassen geworden. nu gaat de facelift meer van een halve gebakken AW richting de golf 8 achterna. binnenkort maakt vw nog enkel één type model en plakken ze er gewoon een ander uitvoering type op. zijn ze al stiltes mee bezig met die batt op wielen..Big GrinBig Grin
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
idd een kleine Golf 8 zoals de titel al aangeeft


Maar ik vind het wel geslaagd voor een facelift. De huidige AW is natuurlijk wel helemaal nieuw gebouwd op het MQB platform en uniek.
Deze facelift is meer een baby Golf 8.
Maar goed deze facelift kan er komende jaren door en dan waarschijnlijk einde oefening voor de Polo. En welkom ID2..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Eindelijk met een optie voor fatsoenlijke led-verlichting! Althans, ik ga ervan uit de verlichting veel overeenkomsten heeft met die op de id3.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Totaal gezien vind ik het eerlijk gezegd tegenvallen.
Hij oogt vriendelijker/braver, achterlichten zijn huge en die neppe uitlaten.. niet mijn ding


Positief: dynamische knipperlichten achter en de horizontale verlichte lijn in de voorbumper
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Wel mooi dat ze helemaal niet aangeven welke motoren er geleverd gaan worden :confused2:

Verder wel mooie auto ;)

* edit: op de NL VW site staat wel dat er ook een GTI gaat komen, maar eerst gaat ie alleen met de 3 cilinders geleverd worden blijkbaar
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.2TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!