Gefacelifte Polo

Ik ben stiekem toch wel nieuwsgierig of er motorisch nog interessants donderdag voorbij gaat komen (hybride?)...
Btw er loop al een lijntje over de facelift Polo hier.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Mooie facelift hoor. Zal wel niet goedkoop zijn..

Die IQ lampen zullen wel snel op marktplaats staan als je deze ook weer met 2 schroeven er uit kunt halen... Net als de huidige led koplampen.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Nieuw infotainment systeem is denk ik wel groter je hebt minder fysieke knoppen.

Persoonlijk vind ik de huidige fysieke knoppen fijner. Dan dat je tijdens het rijden door menu's moet bladeren om een radiostation te wijzigen, of navigeren etc.
Maar misschien is het ook wennen..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: 6CRline
Even wennen aan het ontwerp, maar dat komt wel goed. Meer optische ingreep dan technisch. Onderhuids weinig verschillen. Ik las ook dat de GTI terugkomt. Dat is goed nieuws.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Nieuw infotainment systeem is denk ik wel groter je hebt minder fysieke knoppen.

Persoonlijk vind ik de huidige fysieke knoppen fijner. Dan dat je tijdens het rijden door menu's moet bladeren om een radiostation te wijzigen, of navigeren etc.
Maar misschien is het ook wennen..
Precies dit. Alles moet maar via het scherm tegenwoordig
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!