Explorator :: 2011 Volkswagen Polo Comfortline

Thanks voor de reacties boys!
Echte buikschuiver niet, maar hij moet gewoon mooi liggen :) ;)
Vanachter gewoon nog iets zakken en vanvoor een klein beetje Stick Out Tongue
Mss ook eens de zoektocht starten naar nieuwe velgen.
VT sports concave in het mat zwart vind ik wel iets hebben. Meningen? Stick Out Tongue
Binnenkort ook een kijken voor chip chip Stick Out Tongue
 
Ja, was ik ook ah denken Ruittie..
Maar matzwarte velgen met matzwarte accenten is ook wel vet. Dan nog de spiegelkappen carbon en de GTI grill (rode biesjes in carbon) en alle andere accenten dan met plastidip mat zwart. Zou ook wel vet zijn?
Ik zal straks eens wat foto's posten van de velgen :) ;)
 
heb je vorige week zien rijden in zutendaal, vindt het er al zeer proper uitzien, zwarte velgen vind ik er ook wel oppassen en dat kleurtje van de auto pas daar ook 200% op, vindt het een mooie combo die je niet veel ziet rijden. maar zal zelf minder tijd gaan hebben, zit nu in het leger dus ben enkel in het weekend thuis :s
 
vorige week in Zutendaal? Big Grin dat zal ik niet geweest zijn.. ben al 2 weken niet meer buiten geweest ivm met herexamens.
nu moet ik zeggen hier bij mij op straat staat nu ook een schaduwblauwe Polo 6R ook verlaagd op 17 inch glanzende Boavista velgen. mss dat het deze was die je bent tegengekomen? :) allesinds vind ik het wel mooi, mss een idee voor een winterwiel ;)
 
Ze krijgen het subframe niet los. Dat zit muurvast. Dit moeten ze doen om de DPF te kunnen verwijderen. Geert dacht dat het de schuld was van Crauwels omdat die het te vast zouden gezet hebben bij de uitlijning. Blijkbaar niet... Nu gaat em ermee naar Yves (Crauwels) om met een speciaal machien het los te maken en dan (als em tijd heeft) gaat hij er aan verder werken... Ten vroegste vrijdag mss later zou ik mijn auto pas terug hebben :-( het gaat ook iets meer kosten.. Hij heeft er vandaag alleen al meer als 6u aan gewerkt Stick Out Tongue
 
inderdaad zoals Tim zegt. DPF = Diesel Partikel Filter.
als deze verwijderd kan worden dan kunnen ze een nog groter vermogen behalen omdat deze een belemmering vormt.
ik hoop echt dat ik ze vrijdag terug heb, maar kan zijn dat het ook nog langer gaat duren :-(
ik kan echt niet wachten en ben benieuwd hoe het gaat rijden Stick Out Tongue
tot hoeveel is die van Citroene gemapt en waar? :)
Geert zei dat ze normaal wel meer als 145 pk eruit konden halen bij een Stage 2, maar dit is wel afhankelijk van motor tot motor... dus laten we hopen Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!