Explorator :: 2011 Volkswagen Polo Comfortline

Na een lange periode van stilte eindelijk nog eens wat nieuws beste forummers ! Big Grin

3 nieuwe mods/ updates aan mijn polo gedaan.

1ste: Nieuwe velgen

17 inch Talladega velgen in glanzend zwart. dit zijn de velgen van onder de Golf R/Scirocco R. ik vond ze echt vet, daarom heb ik ze genomen.
ik heb ze bij b & m onderdelenshop gehaald in Nederland, aardig ritje maar heb het er voor over als je het eindresultaat ziet!
daarna nog banden erop laten leggen. heb gekozen voor hankook.. de bandenboer wist me te vertellen dat dit de banden op het moment zijn met de beste prijs kwaliteit verhouding. het totaal kosten plaatje kwam op een 1100 euro maar dan nog 750 euro gevangen voor mijn vorige velgen... 350 bijleg voor een nieuw setje velgen valt nog heel goed mee

2de: Verlichting

ik heb een setje Pilot Pro line gekocht van 6000k, stadsverlichting in LED en het grootlicht in een iets blauwere variant...
deze allemaal geïnstalleerd en wederom zeer tevreden van mijn nieuwe mod!
Ben wel naar de garage moeten gaan voor lichten te laten afstellen want ik verblinde mijn tegenliggers... eens dit allemaal gedaan was alles terug in orde. een wereld van verschil xenons tov van gewoon halogeen licht!

3de: Plasti Dip

ik heb mijn volkswagen logo's geplastidipped. het was mijn eerst ervaring met dit product maar ben er zeer tevreden van! zelf kan ik niks spuiten of dergelijke maar heb het zelf gedaan en het resultaat mag er best wezen!
foto's hiervan volgen nog! misschien binnenkort nog eens opnieuw dippen want bij het verwijderen van de tape is een hoekje losgekomen :(

nog een heel to do lijstje dus nog werk aan de winkel, maar nu even wat sparen

Greetz Daniël!
 
ik zie net dat je een ap setje wilt gaan steken, geen enkel schroefset gaat laag genoeg op een polo 6r (om echt plat te gaan bedoel ik dan) is gewoon een bekend probleem bij een 6r, heb ook paar aanpassingen moeten doen, denk er wel aan ze kijken er wel degelijk naar uit hier in bilzen,... en omstreken vooral rekem, maasmechelen is veel controle door zwaantjes, moet gewoon wat geluk hebben en eerste keer is altijd waarschuwing vooraleer ze een boete geven ;) (als je niet gekeurt bent) rij zelf ook ongekeurd rond ;)
 
ik zie net dat je een ap setje wilt gaan steken, geen enkel schroefset gaat laag genoeg op een polo 6r (om echt plat te gaan bedoel ik dan) is gewoon een bekend probleem bij een 6r, heb ook paar aanpassingen moeten doen, denk er wel aan ze kijken er wel degelijk naar uit hier in bilzen,... en omstreken vooral rekem, maasmechelen is veel controle door zwaantjes, moet gewoon wat geluk hebben en eerste keer is altijd waarschuwing vooraleer ze een boete geven ;) (als je niet gekeurt bent) rij zelf ook ongekeurd rond ;)

Jep Vandaag ben ik hem gaan bestellen bij Crauwels. :) Voorschot is betaald, hopelijk zo snel mogelijk er onder. :) nog een meevaller is dat de schroefset 40 euro goedkoper is dan ik gedacht had. :) totaal kosten plaatje = 710 euro. vind ik nog meevallen. dan nog 100 euro voor de keuring, maar dan moeten mijn xenons,... er uit. zullen nog wel zien, ga hem sowieso laten keuren maar mss nog niet onmiddellijk. (bv pas na waarschuwing, als het echt moet, als ik tijd heb om het allemaal te doen). als ik lager wil gaan kan ik nog altijd kortere veren steken hé. :) ben in Bilzen of omstreken nog nooit tegengehouden of amper een politiewagen gezien dus op dat vlak heb ik nog geen problemen gehad...
 
Uw plannen zijn zowat zelfde of de mijn, schroefkit, chippen en sierstukske. Big Grin

nu de schroefkit.
volgende stappen die ik nog wil doen voor het einde van de vakantie zijn:
- OEM xenon met hoogteregeling (als het betaalbaar is :))
- chippen (liefst stage 2 ongeveer rond de 140-150 komen).

op termijn wil ik nog wel wat andere dingen doen zoals sierstukje, GTI achterbumper mss, MF stuur, RNS 510,... maar dat zien we nog wel :)

ook wil ik nog een oplossing zodat ik de olietemperatuur kan aflezen... Big Grin
 
Aah, ja volg ze allebei op fb..
Die jongens kunnen echt geweldige dingen doen..
Heb ook al veel goeds gehoord van kameraden over DVX..
Als het moment zo ver is eens goed onderzoeken en dan zullen we zien :)
Voorkeur gaat lichtjes uit naar DVX
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!