Explorator :: 2011 Volkswagen Polo Comfortline

ik zelf heb hem niet meer laten uitlijnen toen ik hem lager heb gelegd, voor die Paar cm boeit dat toch niet, zou het alleen doen als je merkt dat je je stuur beetje schuin moet houden als je rechtdoor moet rijden of als je stuur trilt, of naar één kant trekt, zolang dat niet is is er niet echt iets mis, banden verslijten toch altijd wat meer aan de binnenkant want ze gaan lichtjes camber staan en die kunnen ze niet aanpassen op een polo 6r. ibifaho misschien bij jouw dat ze daar in de buurt naar kijken maar hier niet echt, als ze je hier aan houden door een zwaantje (motoragent) dan heb je prijs, meestal moet je dan binnen de week naar de keuring, ook al ben je gekeurd voor verlaging.
acheraan is meestal het probleem, daar ga je wss niet laag genoeg gaan (persoonlijke mening)
veel succes
 
Viola boys het is is dus gebeurd..
vanvoor nog 3 cm draad over maar kon niet lager (te brede banden 215).
vanachter op het laagste. nu even wachten tot de veren zich gezet hebben en als het dan niet goed is mss nog vanachter de potjes ertussen uit of kortere veren Stick Out Tongue
foto's komen eraan, eerst deze kleine bitch opnieuw wassen Stick Out Tongue
wat keuring betreft weet ik het niet.. graag jullie meningen erover? keuren of wachten tot als ik echt moet gaan?.
hout vast houden maar ben nog nooit tegengehouden geweest...
 
Keuren is 100,- en als de politie u tegenhoud is het niet meteen boete maar mee naar de keuring. Zoiso een rode kaart tot gevolg en boete van 250,-. Als ze echt moeilijk doen kunnen ze u zelf voor de rechtbank dagvaarden maar dat gebeurd zelden, enkel als ge een keer of 4 tegengehouden wordt.
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express
 
Zoals beloofd de foto's :)
hier is het album : MyPolo - Openbare afbeeldingen





Van winter naar zomermodus...







flink gepoetst.





eindelijk verlaagd.

kan jammer genoeg niet lager want de banden zijn te breed (lees 215 en schuren in de kasten Stick Out Tongue).
vanvoor heb ik nog 3 cm over en vanachter ligt hij op het laagste... binnenkort eens kijken voor kortere veren vanachter. als ik de potjes ertussen haal vervalt mijn garantie en de set is pas nieuw. ale het zou wat te gek zijn :)
 
Looking good! Btw, garantie vervalt ook met korte veren. Amortiseurs zijn niet gemaakt voor die korte veren. Gewoon potteke van tussen en moest er iets aan zijn terug steken he.

Met mijne vorige polo had ik na een jaar ook 1 lekke achterdemper, naar crauwels gereden en heeft meteen eentje besteld en vervangen. Potteke zat er ook niet meer tussen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!