Explorator :: 2011 Volkswagen Polo Comfortline

Ziet er erg goed uit, explorator! Mooie velgen ook! Big Grin
En dat voor een eerste auto! :mrgreen:

Heel fel bedankt deMercer!
Normaal had ik andere velgen, maar de dealer leverde me de fouten velgen.
Jammer genoeg wou hij zijn fout niet recht zetten... nu heb ik antraciet velgen in plaats van deze Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.volkswagen.nl/media/images/volkswagen/Volkswagen_rijders/Service_en_Aftersales/Accessoires/Exterieur/Velgen/vw%2520zyenit%25201.jpg Ik moest dus de zwarten hebben.
Ja, mijn eerste auto! Lang naar uitgekeken! ik draag er heel veel zorg voor, hij wordt dan ook elke week met de hand gewassen en goed verzorgd!

Ik heb al enkele aanpassingen gedaan, maar ben zeker nog niet klaar.
Wil er een soort van projectje van maken alleen gebeurt dit heel traag en langzaam aan om wille van een gebrek aan financiële middelen. ik heb niet echt een inkomen omdat ik nog studeer.. dus sparen sparen sparen Stick Out Tongue
 
Ziet er goed uit Explorator, krijg mijn VW polo BM wit volgende week binnen en gezien ik nog laatste jaars student ben nog ff sparen voor nieuwe velgen. Klopt het dat de Shadow Blue kleur soms wat paarsachtig lijkt? Bij mijn keuze twijfelde ik namelijk waardoor ik toch maar voor een witte heb gekozen
 
nette polo!! wat voor aanpassingen heb je nog in je hoofd?

hey excess007

Bedankt voor je reactie!
Jou Polo ziet er ook super uit, een Belg op dit forum kom je ook niet zo heel veel tegen en dan ook nog van uit de buurt!
ik zou graag nog: - mijn ruiten laten tinten
- vanvoor de DRL in LED zetten en de koplampen in xenon (Pilot Pro line of héél mss zelfs die nieuwe Dayline replica's van de GTI koplampen)
- een schroefkitJE( dus type eibach pro voor een 'kleine' verlaging en niet te prijzig)
- nieuwe velgen kopen... iemand suggesties of aanbevelingen ? altijd welkom ;)
- een sportstuur uit de GTI er laten inzetten...
- en zo kan ik wel nog even blijven doorgaan Stick Out Tongue
 
Ik ken het gevoel, studeren en toch geld willen voor je auto aan te passen, maar met geduld en wat weekend of avond-jobjes geraak je al een heel eind ;)

ja, je voelt je wat machteloos en zou maar al te graag willen gaan werken..
maar beter nu studeren en later de knikkers binnen halen dan nu een ondoordachte beslissing nemen waar je later spijt van gaat hebben ;)
 
Ziet er goed uit Explorator, krijg mijn VW polo BM wit volgende week binnen en gezien ik nog laatste jaars student ben nog ff sparen voor nieuwe velgen. Klopt het dat de Shadow Blue kleur soms wat paarsachtig lijkt? Bij mijn keuze twijfelde ik namelijk waardoor ik toch maar voor een witte heb gekozen

Proficiat met je nieuwe auto juanmh, veel plezier als je hem mag gaan afhalen!
wit is ook een super kleur!

Ja, ik heb ook lang zitten twijfelen voor een kleur te kiezen..
Zwart, wit, blauw, moeilijke keus..
ik ben voor blauw gegaan omdat het een zeldzaam, speciaal en fris kleurtje is.. in België heb ik er nog maar een paar in deze kleur zien rondrijden terwijl grijs, zwart, wit je om de 5 min tegenkomt..

als mijn polo in de zon staat(volle zon , die hard straalt) lijkt ie soms wel subaru blauw... sommige denken dat ie parelmoer is gespoten...
dit gebeurt echter zelden en krijg ook regelmatig complimenten over de mooie kleur van mijn auto..
Als ik er mee rond rijdt dan wordt ik wel bekeken.. hopelijk in de positieve zin van het woord Stick Out Tongue
 
Haha nog een student hier! Big Grin
maakt niet uit dat je nog zoveel wilt, ik deel je gevoel met je mee Stick Out Tongue
maargoed met rustig sparen en goed de koopjes in de gaten houden kom je een heel eind ;)

succes ermee en ik zie 't wel verschijnen als er wat aan de wagen gebeurt ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Hey vraagje heb je ook een foto van je nummerplaat die is nummerplaat verchroomd, ben benieuwd hoe dat staat namelijk.

ja, ik zal zo snel mogelijk een foto trekken en hier op het forum posten...
het is een kleinigheid, maar veel van deze kleine veranderingen en je auto ziet er al heel anders uit;)
kost 12,5 of 14,5 euro dacht ik.

greetz
 
Haha nog een student hier! Big Grin
maakt niet uit dat je nog zoveel wilt, ik deel je gevoel met je mee Stick Out Tongue
maargoed met rustig sparen en goed de koopjes in de gaten houden kom je een heel eind ;)

succes ermee en ik zie 't wel verschijnen als er wat aan de wagen gebeurt ;)

hey Jan

mag ik je wat vragen? hoe ben je aan die chrome look stuurclips geraakt en wat is de kostprijs ervan?

greetz Daan
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!