explorator
Lid
2011 Volkswagen Polo (2012-05-06 13:40:38)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er erg goed uit, explorator! Mooie velgen ook!
En dat voor een eerste auto!![]()
Welkom! Mooie kleur![]()
nette polo!! wat voor aanpassingen heb je nog in je hoofd?
Ik ken het gevoel, studeren en toch geld willen voor je auto aan te passen, maar met geduld en wat weekend of avond-jobjes geraak je al een heel eind![]()
Ziet er goed uit Explorator, krijg mijn VW polo BM wit volgende week binnen en gezien ik nog laatste jaars student ben nog ff sparen voor nieuwe velgen. Klopt het dat de Shadow Blue kleur soms wat paarsachtig lijkt? Bij mijn keuze twijfelde ik namelijk waardoor ik toch maar voor een witte heb gekozen
Ik ken het gevoel, studeren en toch geld willen voor je auto aan te passen, maar met geduld en wat weekend of avond-jobjes geraak je al een heel eind![]()
Hey vraagje heb je ook een foto van je nummerplaat die is nummerplaat verchroomd, ben benieuwd hoe dat staat namelijk.
ah je bent van hoeseltdat had ik nog niet gezien
hopelijk zie ik je binnekort eens rijden![]()
Haha nog een student hier!
maakt niet uit dat je nog zoveel wilt, ik deel je gevoel met je mee
maargoed met rustig sparen en goed de koopjes in de gaten houden kom je een heel eind
succes ermee en ik zie 't wel verschijnen als er wat aan de wagen gebeurt![]()
Haha me too
Nice ride Explorator! Ben benieuwd naar de mods die je wellicht nog gaat doen![]()
Thxx Xander
Jij ook ! vette audio installatie heb jij in je auto man!
de mods die ik nog ga doen zal ik op dit forum posten zodat jullie up to date blijven!
greetz
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.