Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wauw echt heerlijk om in het donker te rijden nuhelaas nog geen foto in het donker genomen. Deze komt er straks aan
![]()
volgende die aan de beurt is: klimatronic
volgende die aan de beurt is: klimatronic
Die heeft nu zeker blauwe achtergrondverlichting, of niet? Ga je die wit maken? Ga je nog "inverten" (of hoe heet dat eigenlijk?), dus dat de symbolen verlicht zijn en de achtergrond juist niet? Dat laatste zou helemaal geweldig staan, denk ik...
net besloten om toch niet te gaan inverteren. Niet omdat het te moeilijk fzo gaat worden want het is gwn een kwestie van een folie-tje er af te halen en andersom te plaatsen maar eerder om deze reden:
ik vind het niet zo heel mooi en dus ga ik gwn voor wit in mijn klima.
Al 3 ledjes gedaan, toen wat gegeten en aan de laatste 3 ga ik nu beginnen ^^ resultaat post ik straks of morge![]()
net klaar met de climatronic!!!! whoehoe
nu nog wachten tot het donker wordt en daarna post ik een totaal plaatje
en voor de geïnteresseerde: ik heb de how-to al naar maik gestuurd![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.